Senaste nytt

Erbjudande om extra status miles på Miles & More

Fredrik

Medlem
Är FTL inne på andra året och har fått ett erbjudande om att få extra statuspoäng mellan 15 juni och 15 september. För 2 flygningar får jag 500 poäng, 4 flygningar ger mig 1500 poäng och 6 flygningar ger mig 3000 statuspoäng.

Erbjudandet gäller på Lufthansa, Swiss, Germanwings, LOT, Adria, Croatian, Luxair, SN Brussels, Austrian och Air Dolomiti.
 

A380*G

Medlem
Jag får 7800 awardmiles om jag gör minst 28000 statusmiles under samma period. Som i en liten ask eftersom jag har mer än så bokat med LH Group redan. :)
 

Senator

Moderator
Erbjudande om extra status miles på Miles & More

Jag fick också 7 800 erbjudande och detta fixas med F resan till USA. Ganska snålt i jämförelse med BA booster tycker jag. Lojalitet är inte M&M signum. Vad med en My Choice eller liknande? Är det inte dags?
 

Fredrik

Medlem
Läste i ombordmagasinet idag att de lovar diverse höjdpunkter(i brist på bättre ord) under året för att fira M & M som fyller 20.

Jag spekulerar i att jag erbjöds statusmiles för att det är mitt andra intjäningsår och andra får awardmiles för att det är deras första intjäningsår.
 

Fredrik

Medlem
Har du inte fått något mail? I och med att det verkar riktat skulle jag rekommendera att du kollar på din M & M profil för att se om du är med.
 

MarcusC

Medlem
Erbjudande om extra status miles på Miles & More

Inte fått något erbjudande...så lär knappast bli förnyat SEN :) oavsett....med alla "enchancements"
 
Har du inte fått något mail? I och med att det verkar riktat skulle jag rekommendera att du kollar på din M & M profil för att se om du är med.

Nej, bara det vanliga nyhetsbrevet. Var detta ett utskick utanför nyhetsbrevet?

Kanske bara gäller medlemmar med guld status eller högre?
 
Toppen