Senaste nytt

SAS EB Point bargains, boka t.o.m 10 jun, resa 17 jun-31 jul & 1-31 aug 2013

Homer

Medlem

http://www.flysas.com/en/EuroBonus/offers-news/Point-bargains/

sas.jpg
 

olsson

Medlem
Men är det inte logiskt? Nu säljer de bara två klasser? Inte samma privilegier, men bättre än om de försöker kränga både extra och business då alla i slutändan ändå får Plus?
 

Roger J

Medlem
Hur svårt skulle det vara att skriva Go och Plus i tabellen? Nu skapar de förvirring och irritation när de fortsätter sälja Business Class fast det ska tas bort...
 

yopeyo

Medlem
Det tråkiga är ju att bonuspriset för "Plus" verkar ligga på samma nivå som gamla business. Det hade varit trevligare om priset anpassats till en nivå mellan economy extra och business för att återspegla de försämringar av upplevelsen som införts (om det nu var någon upplevelse att resa SAS C inom Europa :rolleyes: ).
 

niksal

Medlem
Inga specialförmåner för EBS/EBG i Finland? Det var nytt... Tur att jag flyttat mer av mina flyg till AY.
 

NotRyan

Medlem
Jag fattar ingenting... Ordinarie pris för en poängresa i Business Nordics+ -- Nordics+ är ju för närvarande 30.000 poäng, skulle det då 25.000 poäng vara en stor bargain???

Och dessutom för SAS Plus...

Jag ansluter mig till Roger J: #Avgå
 

MarcusC

Medlem
SAS EB Point bargains, boka t.o.m 10 jun, resa 17 jun-31 jul & 1-31 aug 2013

Trist SAS går mot "ryanair" marknadsföring. Jag tycker oavsett om det är bonusbiljett eller betald det mest ärliga varit tagit bort business och bara haft extra och economy (plus & go) I synnerhet nu från 1/6.

Usel marknadsföring SAS!!
 

FF#1

Medlem
Är som sagt i startgroparna att boka en EB resa som en present till en kompis, men så rörigt det är nu så tror jag att jag avvaktar tills allt är klart med poängnivåer, servicekoncept mm
 
Toppen