Senaste nytt

SAS släpper sommarbiljetter

Sthlm

Medlem
Hej,

Har fått reda på att SAS släpper nya billiga biljetter för sommaren 2013 nu på måndag.

Tänkte kolla om det är någon som vet hur beläggningen (kanske fel uttryck) ser ut på direktflyget Sthlm-Nice-Sthlm (ut den 13 juli 15.00 och hem den 20 juli 18.55)?

Köpte precis en sådan biljett men vet inte om jag ska lämna tillbaka den (har 2 timmar på mig) och hoppas på att ta del av sommarpriserna nu på måndag? Om biljetterna på den flygningen är slut så är de ju det.

Tips mottas tacksamt!
 

etnoy

Medlem
Hm, det var taskig tajming. Ska till BCN i juli och har lagt en pre-reservation med LH som går ut om 12 timmar. Sommarbiljetterna släpps på måndag. Någon som har någon uppfattning om priserna på SK sommarbiljetter? Just nu har vi lagt 2200 per person på vad jag anser är ett bra flyg. Blir det billigare om jag väntar?
 

Homer

Medlem
Hej,

Har fått reda på att SAS släpper nya billiga biljetter för sommaren 2013 nu på måndag.


Tänkte kolla om det är någon som vet hur beläggningen (kanske fel uttryck) ser ut på direktflyget Sthlm-Nice-Sthlm (ut den 13 juli 15.00 och hem den 20 juli 18.55)?

Köpte precis en sådan biljett men vet inte om jag ska lämna tillbaka den (har 2 timmar på mig) och hoppas på att ta del av sommarpriserna nu på måndag? Om biljetterna på den flygningen är slut så är de ju det.

Tips mottas tacksamt!


Du hade ju faktiskt rätt :)

Go-semester.jpg
 
Toppen