Senaste nytt

Vad händer i Stockholm 12/13 juni?

gdaily

Medlem
Jag hittar inget hotellrum alls (26.000 kr för Best Western i Solna känns lite mycket för tre dagar) mellan 12/13 juni. Vad är det som händer i stan då?

/Ola
 

Palazzi

Medlem
Ja, det är helt tjockt på alla "riktiga" hotell... Såg att Quality Hotell i Nacka hade kvar ett par rum via resebyrå för 2.300kr, men det var nog det enda....
 

Nemo

Medlem
Vad händer i Stockholm 12/13 juni

Finns rum på Radisson Blu i Uppsala 10-13 juni 2133:- per natt. Är nytt och ligger precis vid stationen (ta till höger så ser du det direkt). Tåg Sthlm-Ua 84:- Går alltid 11 över hel timme och tar 37 minuter, oftast många tåg däremellan.
Annars kan det vara läge att använda CCG 72h garanti http://www.clubcarlson.com/specialoffers/offerdetail.jsp?offerId=3227984 . Om du inte redan har CCG kan du ordna genom aktieköp 200 st Rezidor, tar dock 4-6 veckor innan du har guldkortet.
 
Ja, jag blev lite paff över hotellpriserna den 10-11 också när jag tittade i morse. Stockholm brukar vara dyrt, men inte riktigt såhär.
 

Gralq

Medlem
Min teori är att brölloppet helgen innan drar turister..

Det var svårt att få vettiga rum redan för några veckor sedan.
 

jsn

Medlem
Brukar fylla upp hela Mälardalen :S Jobbar inom en annan bransch, men läkarveckan är en återkommande showstopper om man vill få besök från utomsocknes...
 
Toppen