Senaste nytt

Billig Aston hyra med "God save the Autobahn"-promo

charlesswe

Medlem
Tänkte tipsa om en kampanj jag råkade hamna på igår. SIXT Tyskland har passa-på pris på hyra av Aston Martins.

Prisexempel:
179€ per dygn för en DB9 Volante (1 vecka hyra)
199€ per dygn för en DB9 Coupé eller en Rapide! (1 dygn)

De har också den nya Vanquish för 259€.

Gillar namnet på kampajen också.

"God save the autobahn!"

Nya Vanquish bara tillgänglig på:
Munich Hotel Westin
Munich Schwabing
Frankfurt am Main East
Frankfurt am Main Zeil
Dusseldorf Hotel Intercontinental

De flesta Tyska storstäder har andra Astons.
 
Last edited:

Palazzi

Medlem
Kul! Har suttit i de flesta sportbilar (Maserati, Porsche, Ferrari, Lambo, Jaguar etc) men inte just Aston Martin. Har länge drömt om en Aston Vantage, men det får bli i framtiden.... Under tiden duger nog detta gott som komplement! :)
 
Jag sa att nu kan jag sluta fylla år när jag fyllde 21.

Jag ångrar mig, jag vill bli 25 och sedan kan jag sluta fylla år. :)
Vill också hyra bilar med lite kraft i..
 

charlesswe

Medlem
Med SIXT ser det ut som man måste lägga in CDP nummeret i profilen för att se priset. Är der någon här som har en kod som skulle ge rabatt till dessa fina hyrbilar? Tänkte optimera lite som vanligt...
 

GillBates

Medlem
Jag får inte upp ngn Aston Martin om jag inte väljer en veckohyra. Vad gör jag för fel? Skulle kunna tänka mig att åka ner en helg för lite buskörning på Nürburgring.
 

charlesswe

Medlem
GillBates: Sök genom länken till kampajen, då får man bara de SIXT kontor där det faktiskt finns Astons.

Edit: Läste igen, jag får Astons för 1-2dyngs hyra i Munich City, Stuttgart samt Dusseldorf City.
 

agehall

Medlem
Charles, kan du inte bara ta svärfars bil istället? ;)

Jag ska försöka komma förbi och visa upp min nya bil nästa gång jag är i linkeboda. (Vilket borde bli om 2v) Du kommer att gilla den...
 

Patrick

Medlem
Sixt är enda hyrbilsfirman som inte förbjuder körning på Nürburgring ;)

Jag var i FRA för en vecka sedan och hade bokat bil hos Avis, en modest Mercedes B. Allt var lugnt och det var smidigt precis som vilken hyra som helst.

Men då jag råkande efter påtryckning från mitt resesällskap uppgradera bilen till en Porsche istället (de hade strategiskt ställt min hyrbil mitt bland alla Porsche) fick jag snällt skriva på ett papper där det står att jag inte kommer att köra den på Nürburgring och om jag blir påkommen är bötesbeloppet 6000 EUR!

Jag frågade varför jag inte behövde skriva på ett sådant papper då jag plockade ut Mercan? Då tittar Avis-tjejen på mig och frågar: vem tar en Merca B till Ringen?
 
Toppen