Senaste nytt

[Fare gone: Business class] Seychellerna-Dublin enkelresa, Etihad Airways 2.300 SEK

Dr. Miles

Expert
Postades i FlyerTalk. (Great thanks to dll)
Alla flygningar är opererade av Etihd Airways dock det måste bokas som HM flightnummer.

[Business class] Seychellerna-Dublin enkel, Etihad Airways 2.300 SEK inkl. skatter

SEZ-DUB enkel
Flygbolag: Air Seychelles (HM) & Etihad Airways (EY)
Kabinklass: Business class
Bokningsklass: I
Fare basis: IOWSC
Pris: 3.400 SCR + skatt 650 SCR och uppåt, totalt ca 2.300 SEK inkl. skatter
Förköpskrav: Nej
Min/Max stay: 3 dagar / --
Stopover: 1 fri stopover är tillåten i Abu Dhabi
Barnrabatt: 15% rabatt från baspriset
Återbetalning: Ja, mot 150 USD
Ändring: Ja, mot 50 USD per gång
Routing: Mahé-(HM:EY)-Abu Dhabi-(HM:EY)-Dublin

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Etihad Airways Pearl Business Class:
Etihad Airways Pearl Business class.jpg
(Foto: Etihad Airways Media Centre)
 

Jonas C

Medlem
Det avgör du. ;)
Det är lite synd att man inte har tillgång till Etihad Airways chauffeur service när man flyger som codeshare.

Med tanke på att den går att hitta på Matrix, så bör den nog vara legitim ;)

Det går förresten att kombinera dealen en LifeMiles bonusresa till Mahe, enkel väg i slutet av September. Ethiopian Airlines från ARN via LHR och ADD, varav det längsta segmentet körs med Boeing 787, för 21,500 miles + 484 USD i Business Class.

En ganska bra deal om man planerar semester i de trakterna.
 

Dr. Miles

Expert
Man har tillgång till chaffeur när man flyger codeshare. Har utnyttjat det 2 gånger på AZ flighter operated by EY. Det står i villkoren.

Etihad Chauffeur
Då måste det ha ändrats sedan jag köpte mistake fare sist.
[FARE GONE] Czech Airlines BKK-AUH-PRG-CDG $264 Business All in - FlyerTalk Forums

Då gick det inte att använda (kunde inte boka) Etihad Airways chauffeur service när jag bokade mina flighter som Czech Airlines (OK) flightnummer.
 
Detta är ett mycket bra pris, givetvis.
Saken är den att jag har så fruktansvärt mycket planerat resemässigt i September så jag undrar om plånboken tillåter semester i SEZ i Oktober utöver allt annat. :p

Ska sova på saken och hoppas den är kvar imorgon då jag kan räkna lite på det hela. :)
 
Toppen