Senaste nytt

Billig Lufthansa/Swiss Business biljett?

Svenska73

Medlem
Köpte precis ARN-BOS 27 september-2 oktober för 18.100 SEK. Tyckte detta var billigt (P klass). Såg ingen uttalad kampanj utan bokade direkt på Lufthansas webbsida. Blev glad att se att jag kunde resa hem med Swiss då jag föredrar deras Business produkt, dock så hittade jag inte samma rutt på Swiss för samma peng. Är i alla fall nöjd. Någon annan som ska till eMetrics Summit i Boston?
 

TheEagle

Medlem
Swiss i P ger 200% till SAS EuroBonus medan Lufthansa bara 100% procent så det finns flera själ att välja Swiss.
 

Senator

Moderator
Problemet med Swiss till BOS från ARN är att man måste vänta nästan 5t på utresan i ZRH.

"P" finns numera som standard lägsta pris inom Star JV till Nordamerika. Jag hade valt UA69 och via EWR ut och Swiss hem om det finns plats/ pris dina datum.
 

Palazzi

Medlem
Ska tyvärr inte på konventet, men följer med intresse från andra sidan Atlanten :)

Två bra alternativ till Boston. Är ju en relativt kort flygning, så för mig hade det dugit gott med en vanlig recliner istället för lie flat :). Boston är ju förövrigt ett mycket trevligt resmål med lagom restid. Jag önskar dock att det funnits en linje med kortare resväg... När sträckan är så kort vill jag helst komma till slutdestinationen snabbt. Direktflyg till Boston eller Montreal är högst upp på min önskelista :)
 

sembl

Medlem
Ska tyvärr inte på konventet, men följer med intresse från andra sidan Atlanten :)

Två bra alternativ till Boston. Är ju en relativt kort flygning, så för mig hade det dugit gott med en vanlig recliner istället för lie flat :). Boston är ju förövrigt ett mycket trevligt resmål med lagom restid. Jag önskar dock att det funnits en linje med kortare resväg... När sträckan är så kort vill jag helst komma till slutdestinationen snabbt. Direktflyg till Boston eller Montreal är högst upp på min önskelista :)

Icelandair är hyfsat snabbt till Boston dock så är det det enda som är bra med dem.
 
Toppen