Senaste nytt

Arlanda terminal 5 - städdag i säkerhetskontrollen

Stefan62

Medlem
Idag är det städdag i säkerhetskontrollen på ARN T5.

En "line" är öppen och lång kö kl 11.00...kö-/väntetid ca 15-20 min
 

gdaily

Medlem
Finns det en egen säkerhetskontroll för F-piren?
Det finns två ingångar, i vardera änden av terminalen.
"Den mot F-piren" och "Den mot de andra terminalerna". Ofta har den ena av dessa ingen kö alls, så man smiter in den vägen och går sedan air-side.
 

A380*G

Medlem
Det finns två ingångar, i vardera änden av terminalen.
"Den mot F-piren" och "Den mot de andra terminalerna". Ofta har den ena av dessa ingen kö alls, så man smiter in den vägen och går sedan air-side.

Två säkerhetskontroller mot F-prien? Nu hänger jag inte med alls..... Vad har andra terminalers security med T5-securityn att göra?
 

vicce

Medlem
Två säkerhetskontroller mot F-prien? Nu hänger jag inte med alls..... Vad har andra terminalers security med T5-securityn att göra?
Det finns en säkerhetskontroll där flygbussarna stannar, och sedan finns det en borta vid F piren. Det är nog så @gdaily menar.
 

Timotey

Medlem
Den du använder A380*G är den som leder ut mot F-piren den andra säkerhetskontrollen leder rakt ut mot B-piren. Är du med?
 

A380*G

Medlem
Den du använder A380*G är den som leder ut mot F-piren den andra säkerhetskontrollen leder rakt ut mot B-piren. Är du med?

Haha okej... har aldrig sett det som att den leder ut mot F-piren men men...

Att det finns två security på T5 visste jag, men ovan nämndes en tredje mot F-piren, nu är jag med.
 
Toppen