Senaste nytt

SAS söker Cabin Crew

Kul att se att SAS söker flygande personal:

Vi erbjuder ett spännande och aktivt jobb med möjlighet till goda upplevelser med SAS kunder och kollegor.
Vi ser att detta jobb passar studenter eller andra som har en flexibel vardag, då du kommer att jobba på oregelbundna tider, på helger och vid tidpunkter under året då vi har mycket trafik.
Som Cabin Crew i SAS är din primära uppgift att sörja för passagerarnas säkerhet och bidra till att våra kunder upplever SAS som ett flygbolag som de vill återvända till och som upplevs som enkelt och effektivt.

SAS Group - Högtflygande Cabin Crew till vår Resurspool
 

Dr. Miles

Expert
De ställer inga krav på "experienced and sparkling" eller att man ska kunna "danska".
Kan nog bli bra :)

Jag läste fel på ditt inlägg som "kunna dansa" och tyckte "Hmm det här är inressant . Undrar om SAS ska ha dansande säkerhetsgenomgångar som Cebu Pacific gör?".
Nä, sådan tur har vi tyvärr inte.
 

Fredrik

Medlem
De rekryterade en grupp i våras tror jag det var så det finns några som ännu inte fyllt 50 ute i luften. Jag har bara stött på någon av dem en enda gång men de ska finnas.
 

vicce

Medlem
De rekryterade en grupp i våras tror jag det var så det finns några som ännu inte fyllt 50 ute i luften. Jag har bara stött på någon av dem en enda gång men de ska finnas.

Stötte på en riktigt söt tjej när jag flög CPH-GOT. Runt 25 år, längesedan man såg någon som var så ung.
 
Toppen