Senaste nytt

Vi uppskattar dig!

NotRyan

Medlem
Trevligt med mail från CEO :)

TACK FÖR ATT DU FLYGER MED OSS!

Hej NotRyan,


Du är en av våra mest frekventa resenärer och under de senaste åren har vi hälsat dig välkommen ombord på våra flyg mer än 400 gånger. Därför vill jag gärna tacka dig personligen för att du har valt oss som din respartner.

Din tid och komfort är viktigt för oss! Därför fokuserar vi kontinuerligt på att effektivisera dina resor och att erbjuda en service som gör det behagligt att flyga med oss så mycket som du gör. Kom ihåg att använda dina EuroBonusförmåner - spar tid och njut av dina resor med SAS!

Jag hoppas att vi ger dig en bra upplevelse varje gång du reser med oss. Men lyckas vi inte leva upp till dina förväntningar om att ta dig till ditt resmål så snabbt och enkelt som möjligt, kan du alltid kontakta oss her.

Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen ombord igen.


Med vänlig hälsning


Rickard Gustafson
CEO
SAS Scandinavian Airlines System
 
Last edited:

gusten

Medlem
Så trevligt @NotRyan Du kollade väl kuvertet ordentligt? Inga vouchers eller andra godsaker?
 
Trevligt med mail från CEO :)

TACK FÖR ATT DU FLYGER MED OSS!

Hej NotRyan,


Du är en av våra mest frekventa resenärer och under de senaste åren har vi hälsat dig välkommen ombord på våra flyg mer än 400 gånger. Därför vill jag gärna tacka dig personligen för att du har valt oss som din respartner.

Din tid och komfort är viktigt för oss! Därför fokuserar vi kontinuerligt på att effektivisera dina resor och att erbjuda en service som gör det behagligt att flyga med oss så mycket som du gör. Kom ihåg att använda dina EuroBonusförmåner - spar tid och njut av dina resor med SAS!

Jag hoppas att vi ger dig en bra upplevelse varje gång du reser med oss. Men lyckas vi inte leva upp till dina förväntningar om att ta dig till ditt resmål så snabbt och enkelt som möjligt, kan du alltid kontakta oss her.

Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen ombord igen.


Med vänlig hälsning


Rickard Gustafson
CEO
SAS Scandinavian Airlines System

Fick samma igår, trevligt. Lite pinsamt med stavfel i mailet bara.. :rolleyes:
 
Ser helt klart ut som en "Pandion-teaser". Grattis ni som fått mailet, ni lär ju vara uppe på radarskärmen och står kanske på tur för en snar uppgradering. Bara att fortsätta flyga :)
 
Toppen