Senaste nytt

Scanorama vinner Guldbladet

Magino

Medlem
Grattis SAS

Förra veckan vann Scanorama Guldbladet för bästa kundtidning. Guldbladet - Vinnare 2013

Guldbladet arrangeras av Swedish Content Agencies (tidigare Sveriges Uppdragspublicister). 2013 arrangerades tävlingen för 13:e gången.
 

erhel

Medlem
Välförtjänt. Tycker att Scanorama helt klart är en av de mer läsvärda kundtidningarna.
 

Johan_G

Medlem
Det känns som ett bra val, jag läser inte gärna kundtidningar eftersom det sällan står något intressant i dem men Scanorama slår jag mer än gärna ihjäl någon timme med, det är en bra och välgjord tidning.
 

Igorius

Medlem
Gillar den sedan man äntligen slutat att räkna om alla prisuppgifter till USD. Kan inte ha varit någon särskilt stor andel av läsarna som var betjänta av att se priser på kaffe i London och muséer i Helsingfors i USD istället för GBP resp. EUR (en lugn dag på kontoret för något år sedan skrev jag - likt en sur gubbe med keps - till Scanorama om detta, hoppas att jag kan ha bidragit till den högst förnuftiga förändringen).
 
Jag missar aldrig en Scanorama. Jag tycker den har intressanta och inspirerande reportage från SAS destinationer. Det har hänt flera gånger att jag blivit triggad att boka resa eller sätta upp resmålet på "listan".
 

erhel

Medlem
En sak sm jag också tycker att Scanorama lyckas med är att hitta guldkorn som jag inte redan visste om i några av de städer jag känner till väldigt väl. Det är det inte många resetidningar som lyckas med, och det ska Scanorama ha kudos för.
 
Toppen