Senaste nytt

SHANGHAI - NEW YORK Nice deal?

Axelzon

Medlem
Hej,
Det verkar vara svarare att hitta bra deals nar man skall flyga over stilla havet, an nar man beger sig hem till Sverige eller over Atlanten. Har forsokt att hitta business class biljetter runt eller under USD 4000 for strackan Shanghai till nagan av New York flygplatserna men har inte lyckats alls. Tankte resa ut 8-9/6 och ater 11-12/6. Ar det nagon som har bra koll pa basta plats for att hitta basta biljetten? Har provat allt fran Expedia, Ctrip, Orbitz m.fl..

Tackar for tipsen

Axelzon :cool:
 

A380*G

Medlem
C ex Shanghai är oftast väldigt dyrt. Billigast verkar ANA vara för 5,086 USD, vilket är ett bra pris med det bolaget.

Om du är beredd att positionera dig till ICN (ca 300-400 USD kanske) i Y så finns det biljetter ex Seoul för under 3,000 USD med AA. Både UA och AC har biljetter för under 3,500 USD ex Seoul.
 

Glenn E

Medlem
china eastern hkg jfk.jpg

China Eastern från Hong Kong till New York via Shanghai för 2050 USD verkar OK.
 

Axelzon

Medlem
Tack som tusan, hugger nog in mig pa A380 tips, var hittar du AA biljetten du nämner? Passar väldigt bra eftersom den kommer ge mig guld status tillbaka på One World!

Tack igen!

Axelzon :cool:
 

Randy Marsh

Medlem
Finns faktiskt bra priser med Cathay Pacific från Tokyo också, 2783 USD (ca 18 600 SEK):

2013-05-19 10_31_41-Matrix - Itinerary.png


Lite längre resetid, men en totalt överlägsen produkt jämfört med American Airlines.

Hmm, det här priset är så pass bra att det nästan är en deal :cool:
Ska se om jag får tid att undersöka denna lite närmare.
 
Toppen