Senaste nytt

Lounge för British Airways på Arlanda Terminal 2

wiggen1973

Medlem
Jag satt och kikade runt lite på mina bokningar under sommaren och märkte att efter BA flyttat till terminal 2 så står inte längre någon loungeaccess med på bokningen gällande Arlanda. På den första jag fick (när BA fortfarande gick från 5:an) står det ju "Menzies Executive Lounge", men när man kikar på en ny utskrift finns inte ett ord om lounge på Arlanda.

Jag har ju läst att det finns en lounge på 2:an också som jag då antar även gäller för Club Europe-resande... Är det så det är eller har BA fått för sig att strunta i loungeaccess för sina kunder på Arlanda?
 

Teddulin

Medlem
Ganska trevlig lounge måste jag säga. Serverades skaplig kycklingsallad och lite annat hyffsat snacks där i fredags. Öl och vin på kran och även ett mindre spritsortiment.
 

FF#1

Medlem
Ganska trevlig lounge måste jag säga. Serverades skaplig kycklingsallad och lite annat hyffsat snacks där i fredags. Öl och vin på kran och även ett mindre spritsortiment.

Precis, mycket trevlig lounge.
Gillar att de har satsat på lite intressanta öl och inte bara vanligt blask.
 

johhenrik

Medlem
Jag var där i Söndags o de hade bl a Mellerud. Inte alls dumt. En klart bättre lounge än den på T5, det är ju säkert.
 
Toppen