Senaste nytt

Estonian Air - förändringar i intjäning till Eurobonus

Agö

Medlem
Vet inte om detta varit uppe tidigare men kom med nyhetsbrev idag.

Estonian Air informs about changes in earning SAS EuroBonus points.

Starting from 1 June 2013, SAS EuroBonus card holders will earn bonus points only on Estonian Air regular routes that are operated together with Star Alliance partners. As before, points can be burned on all Estonian Air flights.

As a result of the change in early June, the owners of the SAS EuroBonus card will earn points on Estonian Air’s Stockholm, Copenhagen, Oslo, Trondheim and Brussels routes.
According to Rauno Parras, the CCO of Estonian Air customers can still earn bonus points on the Scandinavian and Brussels routes that are operated in cooperation with partners belonging to Star Alliance. “From one hand, the amendment will let Estonian Air to achieve a significant cost saving. From the other hand there is still a possibility for frequent flyers to earn points on our main business routes.”

“The change is needed to reduce costs in relation to the reconstruction process and reviewing all of our activities and cost items,” added Parras.

All other EuroBonus programme conditions remain the same, including burning the points. Customers can use earned points in all Estonian Air regular flights and Star Alliance partner airlines’ flights. In case of code sharing points can be earned either under Estonian Air or Star Alliance partner airlines’ flight code.

From June the amount of earned points per flight will change, the baggage allowance for Business Class passengers will increase on Scandinavian and Brussels routes.
Points can be redeemed on all Estonian Air flights through SAS EuroBonus service centre and SAS home page.

Changes to EuroBonus conditions – EuroBonus – Loyalty programme – Estonian Air
 

MarcusC

Medlem
Snart på tiden SAS tar över rutterna till TLL från ARN&CPH...Estonian blir verkligen bara mer och mer lowfare...
 

ulagun

Medlem
Snart på tiden SAS tar över rutterna till TLL från ARN&CPH...Estonian blir verkligen bara mer och mer lowfare...

Helt rätt,
Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så upplevde jag och hustru den avsevärt försämrade servicen framför det obefintliga "skynket" i förra veckan.
Våra bekanta som reste economy fick denna gång betala för både incheckning över disk samt incheckat baggage.
Nostalgiskt tänker jag tillbaks då de hade 737-500 med riktiga business läderstolar 2+2 de första raderna och servicen var av den klass att man såg fram emot att flyga med dem.....
 

gdaily

Medlem
Jag ska flyga ARN-TLL-KBP på lördag. Jag har läst mig till att jag får SAS-poäng för sträckan ANR-TLL, men inte vidare till Kiev.
När man bokar biljetten så finns det lite andra val man kan göra av bonusprogram, bland annat BA. Men jag hittar ingenting om detta på BAs hemsida... kan man på något sätt få poäng för TLL-KBP-sträckan till något vettigt program?

/Ola
 
Toppen