Senaste nytt

Tips på var jag kan få betala för denna resa? :)

Har letat runt lite men inte hittat någon som kan boka denna åt mig.

Någon som har tips?

resa.png
 

Dr. Miles

Expert
Det finns inte lediga platser i T och S klass som du vill boka.
ITA visar tyvärr många felaktiga platstillgångar på SWISS flygningar.

Stockholm-Zurich-Florens på 18 sep 2013 i T klass "0"
Screenshot20130513_3.png


Florens-Zurich-Stockholm på 22 sep 2013 i S klass "0"
Screenshot20130513_4.png


Det finns T och S klass om man söker Stockholm-Zurich och Zurich-Florens separat. Men det är married segments.
 

Dr. Miles

Expert
Ta det lugnt nu! Finns att boka på Orbitz.com!!!

Om du går vidare med bokning så ändras biljettpriset. (Jag har kollat det innan jag postade)
Orbitz.com har samma problem som ITA, vilket är inte så konstigt för de använder mjukvara från ITA.

Orbitz - Wikipedia, the free encyclopedia
Wikipedia skrev:
Technologies

Orbitz runs on a Red Hat Linux, Sun Solaris based platform and was an early adopter of Sun's Jini platform in a clustered Java environment. Both JBoss and Oracle WebLogic Server are used as application servers within their environment along with various other proprietary and open source software. Orbitz licenses ITA Software's Lisp-powered QPX software to power their site. Orbitz Worldwide brands have been migrated to a common technology platform, which enables the same platform to service multiple travel brands in multiple languages in different markets and currencies as well.

Orbitz has released parts of its Complex Event Processing infrastructure as Open Source.
 

Senator

Moderator
Ta det lugnt nu! Finns att boka på Orbitz.com!!!

Jag är nog villig att lägga lite stålar i ett vad att när du kommer till "Buy" så blir det tvärstopp! Även på på "das Mutterschiff" a.k.a. Lufthansa.com har jag flera gånger fått NEIN! när jag skall betala Swiss resor som verkar ha plats. "Married Segments" en mycket bra egenskap hos Swiss.
 
Toppen