Senaste nytt

Inga mail eller erbjudanden från SAS?

FF#1

Medlem
Sen ett tag tillbaka så har jag slutat få kontostatus, erbjudanden och annat via mail från SAS.
Har en giltig e-postadress i min profil och får bekräftelse på bokningar via mail men inget annat?

Det jag har gjort senaste månaderna är att skaffa SAS credits och bytt e-postadress.

Någon mer med det problemet eller någon ide vad man ska göra för att lösa det?
 

NotRyan

Medlem
Sen ett tag tillbaka så har jag slutat få kontostatus, erbjudanden och annat via mail från SAS.
Har en giltig e-postadress i min profil och får bekräftelse på bokningar via mail men inget annat?

Det jag har gjort senaste månaderna är att skaffa SAS credits och bytt e-postadress.

Någon mer med det problemet eller någon ide vad man ska göra för att lösa det?

Kolla prenumerationsstatus i profilen så inte något fallit bort när du bytt adress, sedan som sagt spamfiltret...

Mvh
/NotRyan
 

Peter65

Medlem
Har också haft samma problem. Låg inte i spam-flitret, hade inte bytt mejladress eller något sådant. Ringde till SAS och de la in den manuellt en gång till. Efter det funkar det det igen.
 

FF#1

Medlem
Har också haft samma problem. Låg inte i spam-flitret, hade inte bytt mejladress eller något sådant. Ringde till SAS och de la in den manuellt en gång till. Efter det funkar det det igen.

Har kollat allt, så det blir att ringa SAS, tack för tipsen.
 

FF#1

Medlem
Efter lite trixande så trillade det in ett personligt SAS mail till mig med i natt så nu verkar jag vara på banan.
Det var det första mailet från dem på ca 6-8 verckor.
 

Agö

Medlem
Efter lite trixande så trillade det in ett personligt SAS mail till mig med i natt så nu verkar jag vara på banan.
Det var det första mailet från dem på ca 6-8 verckor.

Det slog mig att jag inte fått mail från SAS enligt ovan på sex månader (det sista mailet var julkalendern 21 december). Ringde till SAS nu, oklart om det löser sig.

FF#1: har det löst sig för dig? Jag har också försökt att trixa lite (enligt tipsen ovan) nu idag så får se om det kommer in något.
 
Toppen