Senaste nytt

Gratis WIFI i Sala VIP Casals Lounge i Barcelona?

Agö

Medlem
Flyger från BCN imorgon till OSL. Det verkar vara den lounge vi diskuterar i den här tråden som är aktuell. När jag läser på olika sidor så förefaller det som att WiFi inte är gratis. Någon som kan bekräfta att så är fallet? Behöver arbeta och kan då stanna kvar på hotellet istället.
 

andersl

Medlem
Jag var där i Mars-13 och då var det inte gratis WiFi. I övrigt hyfsat utbud av dryckor, men i mat väg fanns bara chips, nötter, kakor och glass.
 

M.K

Medlem
Ingen gratis wifi, men de har ett gäng datorer (8st?) som de hänvisar till. Det är annars en ganska trevlig tredjepartslounge där du även kommer in med PP om det saknas *G.
 

Stefan62

Medlem
Flyger från BCN imorgon till OSL. Det verkar vara den lounge vi diskuterar i den här tråden som är aktuell. När jag läser på olika sidor så förefaller det som att WiFi inte är gratis. Någon som kan bekräfta att så är fallet? Behöver arbeta och kan då stanna kvar på hotellet istället.

Jag var där för någon vecka sedan och det fanns inte WiFi ens mot betalning, däremot finns det stationära datorer med långsam uppkoppling.
 

Agö

Medlem
Nu är jag i loungen. Kan vara det värsta jag sett. Heltäckningsmattan är fylld med fläckar från rött vin, sprit och öl. Intorkade smörpaket på läderfåtöljerna, allmän charterstämning, dåligt med eluttag, riktigt dåligt städat, obefintligt matutbud. Det verkar som att "alla" har tillgång till denna lounge (PP, Diners, alla nätverks m fl). Men jag fick åtminstone 15 min gratis internet, tillräckligt lång tid för att skriva detta inlägg...
 

Agö

Medlem
Här kommer bild på röran i Sala VIP Pau Casals. Notera att någon har lagt en använd snus i den flotta skålen med jordnötter. Notera även den fräscha heltäckningsmattan.

Alicante och Barcelona 2013 052.jpg
 

Igorius

Medlem
Här kommer bild på röran i Sala VIP Pau Casals. Notera att någon har lagt en använd snus i den flotta skålen med jordnötter. Notera även den fräscha heltäckningsmattan.

Herregud så skabbigt. Den där loungen kan omöjligt vara fräschare än de allmänna toaletterna utanför.
 
Toppen