Senaste nytt

Chartra flygplan

gdaily

Medlem
Hej

Den samlade kunskapen på BC är säkert större än mina Googlingskunskaper:

Jag skulle troligen behöva frakta 60-80 resenärer till Åland, och tittar bland annat att chartra ett flygplan för detta ändamål. Avreseort är antingen Arlanda eller Köpenhamn (ett annat alternativ, inte lika bra, är Helsingfors).

Ditresa seneftermiddag en vardag i December, hemresa lagomt tidigt söndagen efter.

Någon som vet en ungefärlig kostnadsbild? Någon som har tips på bra leverantör av detta?

Hälsningar
Ola
 
Hej

Den samlade kunskapen på BC är säkert större än mina Googlingskunskaper:

Jag skulle troligen behöva frakta 60-80 resenärer till Åland, och tittar bland annat att chartra ett flygplan för detta ändamål. Avreseort är antingen Arlanda eller Köpenhamn (ett annat alternativ, inte lika bra, är Helsingfors).

Ditresa seneftermiddag en vardag i December, hemresa lagomt tidigt söndagen efter.

Någon som vet en ungefärlig kostnadsbild? Någon som har tips på bra leverantör av detta?

Hälsningar
Ola

Nextjet (max 68 pax)
Chartra ett flygplan

Här kan du chatra det mesta:
Air Broker Centers infosida om flygplatser och flygplantyper för charter.


Vet dock inte några exakta priser utan bara tipsar om hemsidor nu!
 
Hej

Den samlade kunskapen på BC är säkert större än mina Googlingskunskaper:

Jag skulle troligen behöva frakta 60-80 resenärer till Åland, och tittar bland annat att chartra ett flygplan för detta ändamål. Avreseort är antingen Arlanda eller Köpenhamn (ett annat alternativ, inte lika bra, är Helsingfors).

Ditresa seneftermiddag en vardag i December, hemresa lagomt tidigt söndagen efter.

Någon som vet en ungefärlig kostnadsbild? Någon som har tips på bra leverantör av detta?

Hälsningar
Ola

Ett bra alternativ annars per person! Dock tidig morgonavgång på ditresan och sen hemresa, helt tvärtom vad du ville ha :)
Pris i SEK/tur o retur
adsaad.png
 
Last edited:

gdaily

Medlem
Jo, jag är medveten om reguljärflyget, både nextjet från Arn och Flybe från Hel, och de tiderna passar inte alls för mig.
 

gdaily

Medlem
Tack för länkarna, speciellt Nextjet Charter låter intressant då de är vana vid Åland ;-)
 
Toppen