Senaste nytt

Paris Air Show, Le Bourget: 17-23 June 2013. Åker ni?

Dr. Miles

Expert
I år sker Paris Air Show under midsommarhelg i Norden. (17-23 juni)
Jag undrar om det finns andra som är intresserad att åka.

Paris Air Show - 17/23 June 2013

Paris Air Show skrev:
Dates and times

General public
The show will be open to the general public from 8.30am to 6pm from Friday 21 June to Sunday 23 June 2013.


Jag planerar att åka dit och mina tilltänkta flighter och boende är som följande.

Flyg:
Screenshot20130508_1.png


Hotell:

Observera att det inte är något officiellt BC.se event, utan min personlig fundering.
 
Hade varit ett ypperligt tillfälle att inviga Air France Guldkortet, men dessvärre är en Maltaresa redan inbokad vid midsommar.
 

Concorde

Founding Member
Midsommar Dr Miles... ingen bra timing. Som invandrad medborgare (du har väl medborgarskap?!) är du dock ursäktad att du inte förstått hur viktigt Midsommar är för svensken. Supa hela dagen, sjunga beklämmande dåligt, göra någon på tjocken och slåss några gånger.

Skämt o sido, tycker det är en god ide men har bröllop den helgen. Vi kör Farnborough nästa år!
 

zanga

Medlem
I år sker Paris Air Show under midsommarhelg i Norden. (17-23 juni)
Jag undrar om det finns andra som är intresserad att åka.

Jag planerar att åka dit och mina tilltänkta flighter och boende är som följande.

Observera att det inte är något officiellt BC.se event, utan min personlig fundering.

Det kan mycket väl tänkas Doktorn! Bara 1 timme med flyg för mig, för 120 CHF / 800SEK ungefär :D
 
Toppen