Senaste nytt

5:e inofficiell BC.se Göteborgsträff, lördag 18 maj (i samband med Göteborgsvarvet)

David

Medlem
Det var förvisso inte så länge sedan det var en officiell sammankomst i Göteborg men jag lägger ändå ut en tråd om nästa inofficiella träff enligt schema, då det verkade finnas intresse både från lokala och inresande för Göteborgsvarvet.

Vi pratar alltså om lördag 18:e maj, samma dag som Göteborgsvarvet, och då kl 16:00 på Bishops Arms, Västra Hamngatan 3.

Vänligen anmäl intresse i tråden så jag vet hur många jag skall ordna bord till. Avisera även ifall ni är intresserade av att äta, ifall vi blir många kan det vara så att vi får förbeställa mat. Meny finns på websidan ovan.
 

JacobGBG

Medlem
Ajdå, har många vänner som springer och ska ha lite tillställning efter, så tidpunkten är dessvärre lite tokig för mig.
 

David

Medlem
Incontro skrev:
Hej David,
Tack för ditt mejl,
Dessvärre tar vi inga bokningar på uteserveringen, det är endast i mån av plats.
Vi tar bokningar i matsalen från klockan 17.00 då vår a la carte servering börjar.
Återkom gärna om du undrar något!

Snabbt svar från Incontro. Det vi kan göra är att boka bord till kl 17 för att ha plats, men hoppas på att det finns plats ute innan dess.
 

Jacob

Medlem
Jag är inplanerad för ett varv runt Götet. Dock är 16.00 väl tidigt för oss som ska springa. Det är 25 startgrupper med första starten 13.00 och sista starten 16.00 (i de flesta fall får man en starttid baserat på tidigare års resultat).

Med uppåt två timmar löpartid, transport tillbaka från Slottsskogen, ombyte osv är nog 18.00 en mer realistisk tid.
 
Toppen