Senaste nytt

Ett stort tack till alla våra resenärer på Göteborg Landvetter Airport!!!!

Har pinsamt nog aldrig varit i terminalen. När jag var på EK så var vi där med 744F men var ju aldrig i terminalen...var ett tag sedan nu. Får se till att svänga förbi landvetter snart.
 

MarcusC

Medlem
Kan bara instämma i gratulationerna, förvandlingen är stor. Nu är det som sagt bara lite fler bolag&linjer ;) man vill ha. Men med terminalförbättringar och fler nöjda resenärer är det väl bara en tidsfråga innan flygbolagen hänger på. Förhoppningsvis fler som väljer bort GSE & Ryan till förmån för landvetter. Kunde ni inte locka över Wizz från Säve...skulle vara trevligt med direktlinjer till Polen,Ungern,Tjeckien (igen)
 

In_Sweden

Medlem
Vad sägs om en direktlinje till Bergen?
Det är nog högst på min önskelista när det kommer till Landvetter.

Att i största möjliga mån få bort bussgaterna?
Skulle vara trevligt.
 

twiggs

Medlem
Att i största möjliga mån få bort bussgaterna?
Skulle vara trevligt.

För något år sedan sitter jag i SAS Business Lounge vid lunch och skall flyga till CPH med en stor och hyfsat befolkad A321, givetvis från våningen under samtidigt som det står Dash 8 från Wideroe, Fokker från Austrian och CRJ från Lufthansa inne vid terminalens gatebryggor. Det om något är märklig planering!

Att få bort bussgaterna helt och hållet från GOT utan enorma tillbyggnader är däremot en utopi.
 
Toppen