Senaste nytt

Fick mitt Hilton Diamond förlängt

Ozz

Medlem
Mitt Diamond membership var giltigt t.o.m. 2013-03 och vi kände att det var sista rycket med Diamond-faciliteter när vi bodde på Hilton Perth nu i mars. Jag var långt ifrån att ha tillräckligt med poäng för att få förnya status efter att kortet gick ut. Igår när jag kom hem från semestern låg det ett brev från HHonors i posthögen och jag väntade mig i bästa fall att det skulle innehålla ett guldkort.

Nyfiket sprättades det tjocka kuvertet upp och döm om min förvåning när jag hittade en kortlek och ett nytt kort där Hilton tackade för den gångna perioden och önskade mig välkommen som fortsatt Diamond member. Hur i hela friden det gått till har jag inte en susning om och varför de anser att jag skall ha fortsatt status är en gåta, men självklart tackar jag och tar emot. :)
diamond.jpg
 

StarFlyer

Medlem
Grattis Ozz! Glad för din skull... MEN, vi som jobbat hårt och spenderat massor känner oss... tja, mindre värda? Om Hilton delar ut Diamond så blir det till slut inget värde kvar eftersom alla slåss om förmånerna. Rent generellt, hur tänker hotellkedjorna? Samma har hänt med mig hos Accor -Platinum i flera år nu men inte bott en natt :p
 
Toppen