Senaste nytt

Tips på sevärdheter i Houston

Har av lite olika anledningar funderat på att åka till Houston...
Någon som har bra tips på vad man borde se/göra/besöka när man är där? :)
 

Igorius

Medlem
Har av lite olika anledningar funderat på att åka till Houston...
Någon som har bra tips på vad man borde se/göra/besöka när man är där? :)

Man bör inte berätta i passkontrollen på IAH att man ska flyga vidare till en gränsstad som McAllen (i alla fall inte utan en hyfsat rimlig anledning, vilket vi nog saknade).
 
Tack för tipsen! Om det blir en resa så blir det ju definitivt ett besök till space centre iaf! :)

Det här med resebyråer och hur man ska boka billigast är ju ett mysterium som alltid! (har kollat med 17 maj 2013 utresa och 24 maj 2013 hemresa)

Kollar man på Sas var billigaste flyg 11532 SEK (för enbart flyg!)...

Amex resebyrå 12023 SEK för flyg+hotell (enbart sas flaggade avgångar och hotell centralt)
Resfeber 12661 SEK för exakt samma flyg + hotell som amex
Expedia 14188 SEK för exakt samma flyg + hotell

Tycker ofta att Amex är lite billigare än de flesta men det kanske bara är slumpen de gånger som jag har kollat? Det här med att vara en medveten konsument är inte alltid lätt..!
 

kristerj

Medlem
Tack för tipsen! Om det blir en resa så blir det ju definitivt ett besök till space centre iaf! :)

Det här med resebyråer och hur man ska boka billigast är ju ett mysterium som alltid! (har kollat med 17 maj 2013 utresa och 24 maj 2013 hemresa)

Kollar man på Sas var billigaste flyg 11532 SEK (för enbart flyg!)...

Amex resebyrå 12023 SEK för flyg+hotell (enbart sas flaggade avgångar och hotell centralt)
Resfeber 12661 SEK för exakt samma flyg + hotell som amex
Expedia 14188 SEK för exakt samma flyg + hotell

Tycker ofta att Amex är lite billigare än de flesta men det kanske bara är slumpen de gånger som jag har kollat? Det här med att vara en medveten konsument är inte alltid lätt..!

Spontant tycker jag att priset låter högt. Vilken är din avreseort? Är det Ekonomi Extra?
 
Toppen