Senaste nytt

Blue 1, Positivt överaskad

tomten

Medlem
Hej!

Tänkte bara skriva och berätta om min flight med blue1 idag. Hade lite fått bilden av att det skulle bli en nedgradering på inrikesflyget, men jag blev mycket positivt överraskad :)

Satt på seat 16F (nödutgång) på Boeing 717, mycket trevlig personal och sköna säten (iallafall för en kort sträcka som ARN -> RNB) Ser klart fram emot nästa flight med Blue1!
 

vicce

Medlem
Såg att Blue1 även hade någon flight på sträckan ARN-GOT. Tror det var en lördag eller söndagsflight.
 

Palazzi

Medlem
Vad trevligt att alla verkar så nöjda med denna övergång. Har själv inte haft nöjet att testa deras kabin sedan Blue 1 var ett fristående (nåja..) bolag.
 

joemume

Medlem
Bara goda erfarenheter, hunnit med ca 10 flighter UME-ARN under april. Det roligaste är ju att personalen ler och skrattar, känns som svunna tider på SAS.
 
Jag tycker det är mkt generöst benutrymme hos Blue1 Boeing 717.,Min kollega är 193 cm lång och även han satt bra på rad 12. Jag blev även förvånad över hur STOR utrymmet i overhead binsen är! Jag flög SK 884 igår OSL-ARN med en 100% fullbokad Boeing 717.
Mycket bekväm, tyst kärra med ljus fin inredning...och den accelererade rejält och steg brant vid take off....mycket kraftiga positiva MD80/DC9 vibbar för min del :D
 
Toppen