Senaste nytt

LIVE: BusinessClass.se inviger på Landvetter

Fredagen den 26:e April inviger vi vår fjärde BusinessClass.se Meeting Point: Göteborg/Landvetter Airport.
Den här tråden är avsedd för oss som är anmälda till vårens roligaste event!


inbjudan700.jpg

Uppdaterat program:
Från 17.00 samlas vi på Landvetter vid SAS incheckning i Utrikeshallen för utdelning av "badges" som krävs för att nå avgångshallen. Vår BusinessClass.se roll-up kommer synas tydligt.


17.20 och 17.25 ankommer flighter med SAS och Malmö Aviation från Stockholm som vi inväntar.

Viktig information till er som flyger till Landvetter idag:
Gå inte ut i ankomsthallen när ni landar utan sväng direkt mot Gate 15 intill Espresso House - där kommer vi nämligen finnas efter 17.30 (eller så fort alla checkat in till eventet).


17.30 börjar rundvisning på Göteborg/Landvetter Airport med möjlighet att träffa flygplatschefen och presentation av nya utrikeshallen. Vi får se lite mer än vanliga resenärer normalt ser på resan. Din uppgift är att komma med ett smart tips på förändring/förbättring som gör din resa bättre på Landvetter.


19.00 Inviger vi BusinessClass.se Meeting Point i nyrenoverade SAS Scandinavia Loungen. Invigningsdrycker och plockbuffé serveras och ni får en chans att prata med Birgitta Sandhaag som är chef för SAS lounger över hela världen.


ca 19.30 Business Class transfer till Göteborg.


ca 20.00 Kvällsprogrammet på nyöppnade Radisson Blu Riverside Hotel börjar med ett par spännande presentationer (ca 20 minuter) med efterföljande mingel, snittar och tillhörande drycker. Därefter långbord i baren till självkostnad fram till 01.00: vi har förhandlat fram specialpris på helflaska Champagne de Venogue för 625kr.

Att tänka på
Vi kommer vara utomhus en liten del av eventet, se till att vara klädd för Göteborgsväder!
Ha med dig giltig legitimation.

Ps. Det här var mitt 4000:e inlägg på BusinessClass.se!
 

vicce

Medlem
Min resa till eventet börjar 16:35 idag så jag kan nog börja lite smått första dygnet...
Då blir det mycket CMD+R och refresh av telefonen från klockan 16.30 idag till tidig morgon på lördag. I alla fall för mig som inte kan vara med ;)

Det blir nog en gemensam insats - jag har rätt fullt upp med att dra i alla trådar gissar jag.
Är man spindeln i nätet så är man ursäktad :)
 

mry

Medlem
Hoppas att ni har med några BC tags för oss som ännu inte förgylt våra väskor... ;)

Om ni springer på mig på stockholm C imorgon bitti kan ni få en om ni inte kan hålla er ;)
bor msn norr om Stockholm längs tågvägen för tåg 94 går det att kanske få en tag med om man får tag i mig.

Nu har jag kommit till Boden C och än så länge är vi i tid men hoppas vi är framme 6:30 imorgon i Stockholm så jag får frukost på radisson innan jag åker till Göteborg.

Vi får se när nästa uppdatering kommer här i Boden finns det 4G men det är ont om det under natten sen...:(
 
Toppen