Senaste nytt

Söndagsbrunch på Siam Kempinsk Bangkok?

Magino

Medlem
Letade lite efter restauranger i Bangkok igår och råkade hitta något som jag tror en del här på BC skulle uppskatta. Jag har ju läst här på sidorna hur många tycker Johnnie Walker Blue är av deras favoriter uppe i luften så vad sägs som detta. Varje söndag har Brasserie Europa på Siam Kempinski i Bangkok en söndagsbrunch som ligger på 3000THB++ och då ingår inte bara en omfattande buffé utan även free flow av Moet & Chandon Imperial Rose samt Johnnie Walker Blue. Har själv aldrig varit där, men det finns kanske någon annan på detta forumet som har erfarenhet av denna brunch?

| Siam Kempinski Hotel Bangkok
 

Mikeswede

Medlem
Hej, vi skall till Bangkok om 1 vecka. Tänkte hinna med en söndags eller lördags brunch under vistelsen där. Hittar en del info men allt verkar ha några år på nacke. Någon som har en uppdaterad info vad som är bra nu för tiden. Har tittat på Anantara Siam och den verkar riktigt bra men kanske någon har andra tips.
 

squeezen

Medlem
Hej, vi skall till Bangkok om 1 vecka. Tänkte hinna med en söndags eller lördags brunch under vistelsen där. Hittar en del info men allt verkar ha några år på nacke. Någon som har en uppdaterad info vad som är bra nu för tiden. Har tittat på Anantara Siam och den verkar riktigt bra men kanske någon har andra tips.
Var på Anantara Siam 30/6 i år. Grymt. Lite info i tråden här:
Semi live - i first till BKK via seoul | Sida 6 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Min kompis som bott i BKK i 6 år ihop med sin Fru som bott där 15 ansåg detta var den bästa och dit de ville ta oss. 2/3 senaste där, ingen anledning byta tycker jag.

Har testat Erawan rätt nyligen men den gått ner sig.
 
Toppen