Senaste nytt

SAS Pointbooster

vicce

Medlem
Sådär, då var det dags igen för SAS PointBooster.

Tycker det är en bra idé då det är hyfsat enkelt att få ihop lite extra poäng. Gäller bara att gissa rätt.
 

agehall

Medlem
En av de saker som avslöjades av SAS i fredags är att den här upplagan av Point Booster är mer riktad än tidigare. Exakt hur framgick inte men vi får väl se. Själv räknar jag inte med att lyckas få mycket extrapoäng alls tyvärr. :(
 

Kristofer

Medlem
Trevligt! Någon som vet vad en lyckad OptionTown-uppgradering räknas som i PointBooster?

I förra kampanjen hade 22 SAS-legs fler än jag gissade.. så nu ska jag ta till rejält. :)
 
Last edited:

Malu

Medlem
Agehall har helt rätt. Jag använde Optiontown själv under förra Pointbooster och det fungerade utmärkt och blir en flygning i EcoExtra/Business i sammanräkningen.
 

Mikael

Medlem
Hmm, och jag som inte riktigt kunnat bestämma mig om jag skulle stämpla kommande flygningar på BMI eller om jag skulle skaffa ett Aegean-kort och försöka komma upp i guld där. Nur blev det plötsligt ännu svårare...
 

Kristofer

Medlem
Agehall har helt rätt. Jag använde Optiontown själv under förra Pointbooster och det fungerade utmärkt och blir en flygning i EcoExtra/Business i sammanräkningen.

OT ger en ny biljett i den klass du blir uppgraderad till, så det ska inte vara några problem.

Strålande! :)



Vet någon om sträckan ARN-CPH-BKK räknas som 2 enkelresor eller 1 i kampanjen? Inget som tydligt framgick tyvärr...

Det ska räknas som två!
 

vicce

Medlem
Är det bara EBG som har fått mail om Pointbooster?

Jag är EBG så jag kan inte svara på hur det ligger till med EBS och EBB just denna gång. Men jag vet att förra gången fick folk som var EBS erbjudandet.

Agehall skriver ju i sitt inlägg längre upp att: "En av de saker som avslöjades av SAS i fredags är att den här upplagan av Point Booster är mer riktad än tidigare. Exakt hur framgick inte men vi får väl se."
 
Toppen