Senaste nytt

Le Club statusmatch problem

tomten

Medlem
Hej!

Jag försökte idag att få en status matchning för mitt nyskapade Le Club Accor konto. Jag har Club Carlson gold, och ville matcha, men jag fick tillbaka ett mail som sa:

-----------------------------------------------------
We have well received your e-mail dated 18 April 2013 and thank you for your interest in the Le Club Accorhotels programme.

We invite you to contact our Carlson partner in order to benefit , within their department, from the promotional offer that grants you an upgrade to Gold for your Le Club Accorhotels card.

Best regards,

Peter Travis
Your Le Club Accorhotels Team

-----------------------------------------------------
när jag ringde till dom sa dom att jag skulle kontakta club carlsson för att göra denna status matchning, och det låter helt bakvänt tycker jag.

Är det någon som lyckats med en matchning här, och hur gjorde ni?
 

Alx

Medlem
Jag tror att Peter Travis är ute och cyklar. Club Carlson är ju ingen parner utan en konkurrent. Han förstod nog inte alls vad du ville göra. Pröva igen!
 

tomten

Medlem
Mjo, det var det jag tyckte. Men supporten på telefon var inte heller med alls, så jag funderar på om det finns någon speciell email address man ska använda.

Har mailat igen, får se om det funkar.
 

tomten

Medlem
Fick nyss detta. Någon som har lyckats med en status match, och isf hur gjorde ni?

-----------------------------------------------------------------------------

We have well received your e-mail dated 18 April 2013 and we thank you for the time taken writing to us.

We regret that we can not upgrade your status to a higher status level.


At the moment we do not offer a status match for customers of other hotel loyalty schemes.


The Le Club Accorhotels Program offers four status levels allocated according to the number of nights reserved or the number of points earned over a 12-month period (365 days).

The levels change as follows:

- Le Club Accorhotels Silver: 10 nights or 2500 points earned over 365 days;

- Le Club Accorhotels Gold: 30 nights or 10,000 points earned over 365 days;

- Le Club Accorhotels Platinum: 60 nights or 25,000 points earned over 365 days.


For further information please do not hesitate to contact us by phone (0800 202 2017).


Best regards

Peter Travis
Your Le Club Accorhotels Team
 

Kris

Medlem
Jag provade (förvisso för knappt ett år sedan) att matcha på motsvarande sätt (fast med HHonors gold) och fick blankt nej. Var leclub silver vid tillfället. Verkar vara svårt således...
 

DrKlas

Medlem
Finns det något speciellt skäl till att du vill matcha ett nytt konto? Det är ju inte särskilt svårt att skapa ett nytt platinum-konto.
 

Sven

Medlem
Har ett nytt Accorkonto o tänkte försöka en statusmatch( EBD,LATAM black, HH gold,BWR Diamond). Någon som har lämplig mailadress till Accor supporten?.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

DanielKif

Medlem
När jag bad om guld status för att jag är aktieägare så fick jag följande svar:

"Dear Mr. DANIEL,

Thank you for your interest in our Le Club AccorHotels loyalty program. We do not have the possibility to match your current Le Club AccorHotels status to another loyalty program such as ((name of the loyalty program according to the customer's request)).

Following your request, I am happy to give you more details on our different Le Club AccorHotels loyalty program statuses.
The number of nights or the number of Status points collected during a calendar year (from January to December) gives you access to Elite statuses:
........"

De hade inte ens orken att byta ut mall texten för loyalty program ist för standard texten.
 
Toppen