Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS EuroBonus MasterCard mellan 10-12 maj 2013

Dr. Miles

Expert
Jag fick ett brev från SEB idag.

SEB Kort skrev:
Double UP!

10-12 maj 2013 får du dubbla Extrapoäng* på alla köp med SAS EuroBonus World MasterCard.

*10 Extrapoäng per hundralapp blir 20.

SEB kort brev.jpg
 
Last edited:

Silferlood

Medlem
Då blir det säkert på Diners också. kanon, jag ska köpa en Asus gaming dator till sonen, då väntar vi tills den helgen!
 

krasnyj

Medlem
Fråga på detta..
Om jag beställer mina Optiontown uppgraderingar under denna perioden räknas det då som ett sale direkt eller reserveras pengarna bara?
Vad sker om uppgraderingarna inte går igenom?

Någon som vet?
 
Sist var det t.o.m. trippla extrapoäng. Men då hade de fräckheten att lägga kampanjen under samma helg som Dinerskampanjen. Vi får hoppas att man håller isär helgerna denna gång.
 

seat56f

Medlem
Sist var det t.o.m. trippla extrapoäng. Men då hade de fräckheten att lägga kampanjen under samma helg som Dinerskampanjen. Vi får hoppas att man håller isär helgerna denna gång.

De två har väl alltid legat på samma helger innan, om jag minns rätt.

Halvt OT eftersom det är MC tråden handlar om - men har Silferlood hittat en välsorterad och prisvärd datorbutik som tar Diners?
 
Köpfest är det när MC/DC har dubbla poäng samtidigt som NK Nyckeln ger dubbla poäng. Tyvärr sträcker sig NK:s kampanj denna gång till 30 april.
 

Silferlood

Medlem
Halvt OT eftersom det är MC tråden handlar om - men har Silferlood hittat en välsorterad och prisvärd datorbutik som tar Diners?
Bra fråga, nä, men jag har MC också i värsta fall. Blir nog att jag köper via Eurobonus shoppen där man tjänar poäng - Webhallen, fast de ger futtiga 8 poäng per hundring, kanske blir en Alienware från Dell till sonen istället, DELL ger 28 poäng per hundring, utöver dubbla på MD då. Blir över 5000 poäng ;)
 
Toppen