Senaste nytt

SAS Bonus Challenge

vicce

Medlem
Fick precis ett mail från SAS om bonus challenge.

"Vi utmanar dig att göra minst 2 t/r resor med SAS mellan 1 maj och 30 juni 2013. Antar du vår utmaning? Då har du världens chans att tjäna massor av Extrapoäng utöver din normala intjäning!

Kommer du att göra fler resor? Då kan du tjäna ännu mer! Se hur mycket på Bonus Challenge anmälningssida, där du enkelt kan justera antalet resor. Ju fler resor du adderar och sedan förverkligar, desto mer tjänar du!

Anta utmaningen senast 30 april 2013 och se hur mycket du kan tjäna."

Själv satte jag 4 st T/R, och kan då "vinna" 10800 extrapoäng.

Vad har ni andra satt för antal T/R?
 

mankan69

Medlem
Fick också den men blev besviken. 9 T/R = 4800 poäng... sätter 10 T/R och då ska det ge 12.000 poäng. Inte direkt lockande
 

mankan69

Medlem
Oj, är det olika poäng för olika personer? Jag kunde sätta max 6 T/R och kunde då få 24000 poäng.
"Magnus!
Baserat på dina tidigare resvanor med SAS utmanar vi dig att göra minst 9 t/r resor med SAS mellan 1 maj och 30 juni 2013!

Antar du utmaningen? Anmäl dig här senast 30 april 2013!"
Man kanske annars skulle kunna tro att de som reser mycket med SAS skulle få den mer förmånliga nivån, men inte.... här är det tvärt om.
 

sunkan

Medlem
Jag har också fått utmaningen. 3 resor som ger 2200 poäng och max 7 ToR som då ger 22 000 poäng.

/Christian
 
Skärmavbild 2013-04-17 kl. 16.44.48.jpg

Fem resor = 36000 poäng :D
 

vicce

Medlem
"Magnus!
Baserat på dina tidigare resvanor med SAS utmanar vi dig att göra minst 9 t/r resor med SAS mellan 1 maj och 30 juni 2013!

Antar du utmaningen? Anmäl dig här senast 30 april 2013!"
Man kanske annars skulle kunna tro att de som reser mycket med SAS skulle få den mer förmånliga nivån, men inte.... här är det tvärt om.

Så kan det se ut. Har inte rest speciellt mycket med SAS sedan i september, utan mer med Malmö Aviation och det är väl därför som de utmanar mig med minst 2 T/R... De vill väl att vi som inte reser så mycket med SAS längre, ska ändra oss antar jag.
 
Toppen