Senaste nytt

Hjälp att hitta hotel Akers Brygge, Oslo !

Hej.

Jag och en kollega gick runt Akers Brygge i Oslo för några veckor sen, där hade det öppnat ett nytt hotel som jag inte minns namnet på, jag tror det var ett Choice men enligt deras hemsida så har dom inget hotel där i Akers Brygge.

Kan någon komma på vilket hotel jag tänker på, det ligger precis ovan ett av dom parkerings garage som finns där..

Tacksam för hjälp
 

Jensik

Medlem
Det ligger egentligen inte på Aker Brygge men på Tjuvholmen, dit man kommer om man fortsätter att gå utmed vattnet förbi Aker Brygge :)

De har haft en del inkörningsproblem, men det kan hända att det har blivit bättre nu:
Ranet på Tjuvholmen - DN.no

Bodde där i veckan nu och kan säga att det har blivit betydligt bättre Inget av det in dn artiklen upplevde jag.
Var en fin upplevelse. Personalen var mycket serviceminded och trevlig & jag blev gratis uppgraderad till ett bättre rum än jag bokat. Trevlig restaurang också, med god mat & vin :)
Kan varmt rekommenderas.
Spöade Hotel Kämp (HEL) med hästlängder vill jag säga (bodde där i veckan också, Kämp känns lite överskattat tyvärr - hade förväntat mig mer av den vistelsen).
 
Toppen