Senaste nytt

Billig biljett Göteborg - Osaka/Tokyo

Tanuki

Medlem
Dags igen..

Vet att detta är busniessclass-forum men nu måste jag bara snabbt till Japan. Försöker hitta billigaste biljetten dit under 20h.

Endast mellan 15 Juli - 3 Aug (måste vara på de datumen).. Air China och Aeroflot är big no no.

Göteborg - Tokyo / Osaka

Tips på annat / resväg ? :cool:
 

Hall

Medlem
Dags igen..

Vet att detta är busniessclass-forum men nu måste jag bara snabbt till Japan. Försöker hitta billigaste biljetten dit under 20h.

Endast mellan 15 Juli - 3 Aug (måste vara på de datumen).. Air China och Aeroflot är big no no.

Göteborg - Tokyo / Osaka

Tips på annat / resväg ? :cool:

Övriga randvillkor som t.ex. pris? Jag skulle nog ta TK i business för 24 kSEK GOT-KIX.
 

Zwizz

Medlem
Jag föreslår Finnair,klart snabbast från ARN iallafall.Har inte kollat priser på de datum du anger.Du får en passande bensträckare på HEL och en rejäl produkt i ekonomi med AY.
 

Hall

Medlem
Kriteriet är billigaste biljetten, tror nog att de flesta business-class alternativ försvinner då.

OK, läste slarvigt. 24 kSEK med TK är billigaste business på sträckan..;)

Det finns JL utfärdad biljett med största delen AY för 7800 SEK GOT-HEL-KIX-HND. Den är 1200 SEK billigare än GOT-HEL-KIX. Vem sa att flygbiljettprissättning var logisk.. :rolleyes:
 

Tanuki

Medlem
Forumet levererar som vanligt!

1. Aeroflot. Flyger tyvärr aldrig med dem igen. Blev utsatt för riktigt dålig service en gång. Tyvärr är det nog för mig att aldrig vilja flyga med dem igen. Oavsett om jag måste betala eller få en gratisbiljett.

2. GOT-HEL-KIX-HND låter ju inte helt fel. Hur hittar ni den? Låter ju grymt mest för JL.

3. Beggars cant be chosers men.. skulle föredra NRT över HND. Kostnaden för att ta mig till/från HND (i tid och pengar) får mig att vilja ta NRT ännu mer.

4. Funderar på att landa i NRT och åka från KIX på vägen hem.... kostar ju bara typ 2000kr extra.
 
Toppen