Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2013?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag noterade precis att jag har haft hög aktivitet på SAS Amex i år och ligger ungefär en månad ifrån 2-for-1 vouchern redan i April. Det är extremt snabbt för mig, hur ser det ut för er - när når ni 2-for-1 under 2013?
 

palmen

Moderator
Troligtvis inte alls detta året med enbart privat konsumtion på kortet. Om jag kan snacka till mig att göra några större inköp åt någon annan så är det dock fullt möjligt.
 

Najk

Medlem
Jag noterade precis att jag har haft hög aktivitet på SAS Amex i år och ligger ungefär en månad ifrån 2-for-1 vouchern redan i April. Det är extremt snabbt för mig, hur ser det ut för er - när når ni 2-for-1 under 2013?

Efter sommaren, om jag vet vad jag ska ha den till, vilket jag tror är de flestas bekymmer.
Med enbart 12 mån giltlighet och den begränade tillgång på awardplatser så är ju timingen viktig.
 

Europa

Medlem
Jag har slutat handla på det då jag också börjat närma mig gränsen, tänkte se till så att jag hamnar i december då jag redan sitter på en oanvänd voucher.
 

Holloman

Medlem
Jag har slutat handla på det då jag också börjat närma mig gränsen, tänkte se till så att jag hamnar i december då jag redan sitter på en oanvänd voucher.

Precis samma här. Av olyckliga omständigheter :) har det gått alldeles för fort i år så jag halkar över inom någon månad om jag inte stoppar nu och jag har redan en som går ut i september.

Det skulle verkligen göra förmånen mer attraktiv om de förlängde "hållbarheten".
 

Stefan62

Medlem
Har ca 1000 SEK kvar, men eftersom jag fick en voucher strax före jul så kommer jag inte att använda Amex förrän mot slutet av året - såvida det inte finns en anledning att lösa ut den tidigare.
 

nemme

Medlem
Jag sitter också på en oanvänd voucher så jag har dragit ner på tempot. Men än så länge så har aktiviten varit hög så jag bör nå det i augusti.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen