Senaste nytt

Två stycken Flying Blue-konton - ett är riktigt!

flygtoken

Medlem
Någon som kan hjälpa mej.
Råka skriva fel efternamn på mitt konto så jag gjorde ett nytt! För ett tag sen reste jag och fick milesen på det riktiga kontot. Frågan är vad jag ska göra med det andra. Försökt kontakta flying blue utan respons! Har ringt men dom säger att jag ska skicka email. Fast de svarar ej. Jag vill självklart ta bort det gamla kontot (med fel namn)! Tack för all hjälp jag kan få.

PS. MITT FÖRSTA INLÄGG!!!!!!!!!
 

Alx

Medlem
Om de inte svarar på din begäran. Varför inte bara ignorera det? Ett inaktivt konto stängs till sist ner ändå.
 

flygtoken

Medlem
Ända, vill få bort kontot! De kanske inte är så bra i framtida fall. PS nån som vet om buisnessclass.se kostar nånting! Det stod att det var gratis. Tack för snabb respons!
 

flygtoken

Medlem
Jag mena det han menade på businessclass.se. Jag vill fortsätta in ha svar (om nån missförstod mej med tidigare inlägg)!
 

FF#1

Medlem
om de inte svarar på dina mail och det konto du vill använda fungerar som det ska är det väl bara byta till en ogiltig e-post på det o-önskade kontot och glömma det. Tids nog så stängs det och försvinner för gott.
 

flygtoken

Medlem
Tack så mycket Karin för din hjälp! Vill bara påpeka till alla att Karin löst mitt problem (håller på) och tacka dig och önska dig en fortsatt trevlig dag!

PS. Tråden får vara kvar eftersom jag inte hittar hur man stänger ner den!

PSx2. Vill tacka alla medlemmar som hjälpt mej och önskat mig välkommen! Tack :)!
 
Toppen