Senaste nytt

SAS Refund vid lägre pris

Bokade ARN-KLR-ARN över midsommar i påskas för 1696 SEK. Nu i och med miljonkampanjen som rullade igång idag så har SAS samma avgångar för 796 SEK. Dvs 900 SEK lägre. Kan man gnälla på SAS å få pengar tbx eller får jag lugnt njuta av resan i SAAB 2000-planen lite extra eftersom jag betalt mer än mina medresenärer?
 

Lonelyflyer

Medlem
Du kan väl gnälla på att det inte var den kampanjen när du bokade

Oj, idag kostar chipsen på ica 15 kronor, men när ja köpte den förra veckan kostade den 22 kr
 

Palazzi

Medlem
Det måste iaf vara den sämsta affärsidén någonsin för ett flygbolag att erbjuda en sådan refund. Alla skulle alltså kunna boka till det lägsta möjliga priser över en viss tid. Det är ju rea det handlar om nu.... Viss kan man bli irriterad, på ett personligt plan, men knappast kan flygbolaget lastas för det...
 
Du kan väl gnälla på att det inte var den kampanjen när du bokade

Oj, idag kostar chipsen på ica 15 kronor, men när ja köpte den förra veckan kostade den 22 kr

Nja, jag är mer ute efter policys. Man kan ju bevaka biljetter för återbetalning vid prisskillnader på en internationell nivå. Frågan är om någon vet vad SAS har för policy :)
 

Lonelyflyer

Medlem
Nja, jag är mer ute efter policys. Man kan ju bevaka biljetter för återbetalning vid prisskillnader på en internationell nivå. Frågan är om någon vet vad SAS har för policy :)

ah, ja förstår
ibland händer det att folk bara vill gnälla :rolleyes:
jag tror som Jonas C att det är nog mer hotell som kör med sånt

Alternativt om du köpt en full flex går det att få tillbaka hela biljettpriset och sen leta ny biljett
bokar du de lite billigare biljetterna är det tough luck
 
Toppen