Senaste nytt

Besviken på BA i business class från London till Göteborg

Secutor

Medlem
Hade ett tidigt morgonflyg från LHR till GOT strax före påsk. Vi var 7 personer i C, jag satt i 3F och blev serverad sist, med följden att "English Breakfast" redan var slut när det var min tur, fick en intetsägande bricka med kallskuret, lite skinka och en ostbit istället. Utan bröd blev det en frugal frukost.

Ingen höjdare när jag hade fått hasta iväg hemifrån på morgonen utan att hinna äta någon frukost.

På returresan nu efter påsk valde jag 2F istället, men då var vi bara 3 personer som satt i C, så då spelade det ingen roll:cool:
 

Palazzi

Medlem
Alltid ett problem. Hände samma sak när jag flög med bolaget förra gången. Jag satt dock längre fram, så jag blev inte drabbad personligen (Vi var 6st i C). Dock måste jag säga att jag gillar BA's service överlag, men kanske inte väljer bolaget med maten som huvudprio (finns bättre där).

Det är såklart alltid tråkigt när frukosten tar slut innan man blir serverad :(
 

Concorde

Founding Member
1. Varför ligger detta inte i BA forumet? :)
2. Har aldrig varit med om att maten inte räckt i Club Europe. Du ska helt klart skicka in ett klagomål om detta och få en drös med Avios som kompensation.
 

Hall

Medlem
Frågan är också hur de kan missa på detta? Hur vanligt är det att det tillkommer tre-fyra personer i C nära avgång? Varit med om det på LH i C en gång och jag fick då en voucher på 150 euro (det var ett leg på väg till en long-haul).
 
Toppen