Senaste nytt

Mail fra Rickard

cph_flyer

Medlem
Fik lige en hyggelig mail fra Rickard Gustavsson. Her stod der bla:

"Kære cph_flyer,

Du er en af vores mest frekvente rejsende, og i løbet af de seneste år har vi mødt dig om bord på vores fly mere end 100 gange. Derfor vil jeg gerne sige personligt tak til dig, fordi du har valgt os som din rejsepartner. "

Endvidere stod der lidt om at de håbede at jeg var tilfreds med produktet og at jeg endelig måtte kontakte dem, hvis det ikke levede op til forventningerne .


Det er første gang modtager en sådan "personlig" (hvis man da kan kalde den det!) mail fra SAS´s CEO, så jeg villle høre her på forumet om andre (alle?.:D) har modtaget en lignende mail.
 

gusten

Medlem
Inte ett EBP kort i kuvertet alltså? Jag har också haft 100 legs tidigare och lär ligga över 100 i min kvalperiod som går ut sista Juni. Något brev från Richard har jag däremot aldrig sett till. :confused:
 

cph_flyer

Medlem
Inte ett EBP kort i kuvertet alltså? Jag har också haft 100 legs tidigare och lär ligga över 100 i min kvalperiod som går ut sista Juni. Något brev från Richard har jag däremot aldrig sett till. :confused:

Jeg har helt sikkert ikke noget Pandion kort i udsigt - desværre !
 

rob74

Medlem
Jag fick för en tid sedan det mailet och där stod det typ att "under de senaste åren har vi välkomnat dig ombord mer än 300 gånger...".
 

SWEDE

Medlem
Jag fick ett med +400 flygningar. I mitt fall stämmer det bra med en 3-årsperiod. Således verkar detta brev sändas till medlemmar som reser mycket flera år i rad.
 
Toppen