Senaste nytt

SAS rear business class till San Francisco

ELO

Medlem
Hej
Nu finns det möjlighet att åka till rabatterat SAS Z-pris med priskod ZSE1BIZ (gäller båda direkt flighterna CPH-SFO med anslutning från svenska flygplatseer eller via EWR/IAD/ORD och vidare med United business class) utresa någon gång i perioden 8 april-30 juni 2013 och återresa senast 1 september 2013. Tor pris ligger på 22400 kr inkl skatter och ger en god grund för att ta en trevlig milage run till SFO - och ett stort steg mot EBG kortet !
 

Teddulin

Medlem
Jag gjorde en sökning ARN-SFO 6/6-13/6. 21995 kr (Z), 24400 EB-poäng som basmedlem. Via ORD blev priset 21337 kr (Z). :)
 

ELO

Medlem
Hej jag lämnade den glada överraskningen till alla som började leta, att priset var ännu lägre från Göteborg och Stockholm. Det är alltid dyrare från Köpenhamn av någon märklig anledning. Särskilt stor prisskillnad har det t.ex. varit till Bangkok. Då har det varit billigare att flyga CPH-ARN-CPH-BKK t o r än att bara åka över sundet från Malmö till CPH....knäppt...
 

Senator

Moderator
jag hinner inte skriva alla andra bra regler med denna men:

Stopover ok, så t.ex. åk till NYC ut och ORD på vägen hem
Gäller också på LH operated med SK flight nummer till SFO via FRA på A380
 

Senator

Moderator
Dealen är förlängd till 28 april. Tyvärr är det fullt på CPH-SFO 1:e maj som jag tittar på som datum
 
Toppen