Senaste nytt

TV-Serien Pan Am tar oss tillbaka till 60-talet

Dramaserien Pan Am förflyttar oss till 1963 och början på flygåldern. Passagerare och besättning ger sig ut på resor som präglas av romans, intriger och spionage.

Söndag den 16 oktober är det Sverigepremiär för ABC-producerade storsatsningen Pan Am som utspelar sig i 1960-talets Amerika. Under nio söndagar i höst på TV3 får vi följa de eleganta och passionerade flygvärdinnorna Maggie (Christina Ricci), Laura (Margot Robbie), Colette (Karine Vanasse) och Kate (Kelly Garner) under deras arbete på det mytomspunna flygbolaget Pan American World Airlanes.
Förvänta dig kärlek, intriger och äventyr varje gång det är dags för avgång!

Källa: Pan Am | TV3
 

bstark

Medlem
Var inte alls imponerad efter att ha sett första avsnittet. Taffliga CGI animationer av flygplan och flygplatsen vad man kunde se. Lägg till en tunn och delvis märklig story med spioner etc så blir detta nog ingenting som jag kommer följa. Känns också att de försöker rida lite väl mycket på Mad Men vågen.

Annu ett magplask a la "Studio 60 on the Sunset Strip" för Thomas Schlamme tro? Men denna serie verkar ha tagits emot ganska bra i USA så den kanske kan lyfta trots allt.
 

Bryant

Medlem
Såg "pilot" avsnittet. Jag kommer inte att se fler avsnitt. Den var riktigt dålig. Dålig handling och ännu sämre skådisar. Usch!
 
Ojdå. Jag som hade så höga förväntningar efter att sett trailern... men på andra sidan tycker också att Sex in The City är ett av genomtidernas bästa TV-serie. :) Så har kanske annan smak än ni andra.
 
Toppen