Senaste nytt

Dålig frukost på Radisson Royal Viking i Stockholm

rob74

Medlem
Agö
Har bara ätit frukost där en gång. Och då på rummet, kl 12 och med en halvflaska bubbel till! :)
Fyllde år och skrev detta på beställningen och att jag som extra önskade bubbel o lite smått och gott till. Detta extra kom, utan att sedan synas på räkningen. :)
 

niksal

Medlem
Frukosten på Viking är ju en sorglig historia tycker jag. Jag brukar faktiskt avstå från denna även när den är inkluderad.

Ni som klagar på frukosten @Viking, kan ni specifiera vad ni saknar eller vad som är dåligt med frukosten? Själv lokalen kan jag hålla med om att inte är perfekt, men själva frukosten upplever jag som riktigt bra. Betydligt bättre än vad Radisson Blu brukar ha i t.ex. Köpenhamn eller Oslo. Jo, Waterfront är bättre, men så är den också riktigt riktigt bra.
 

Agö

Medlem
Ni som klagar på frukosten @Viking, kan ni specifiera vad ni saknar eller vad som är dåligt med frukosten? Själv lokalen kan jag hålla med om att inte är perfekt, men själva frukosten upplever jag som riktigt bra. Betydligt bättre än vad Radisson Blu brukar ha i t.ex. Köpenhamn eller Oslo. Jo, Waterfront är bättre, men så är den också riktigt riktigt bra.

Jag saknar mycket. För det första är ju lokalen så trist. Slamrigt, trångt. Ger en ganska dålig start på dagen dessvärre. Dessutom tycker jag att brödutbudet är under all kritik. Allt är så standardmässigt.
 
Toppen