Senaste nytt

(Ekonomiklass) Stockholm-Wien 736kr T/R

Palazzi

Medlem
Austrian Airlines erbjuder resor i maj månad för 736kr T/R. Extremt billigt för en flygning av den längden, och en trevlig destination under våren. Handlar alltså om ett alliansbolag, så du åtnjuter "alla" de fördelar som ditt potentiella statuskort normalt ger dig.

Resan bokas i klass K, vilket varken erbjuder mängder med poäng eller flexibilitet. Flyget är dock så billigt att inget annat heller kan förväntas.

En kort weekend kan bokas t.e.x 7-10maj eller 18-21maj (även längre resor möjliga).

Ni som har ett statuskort hos accor kan med fördel använda er av den pågående kampanjen "3for2" och därmed boka tre nätters dubbelrum på centrala "Mercure Wien Westbahnhof" för 1.729kr.

Tre dagar i Wien för 1.600kr/pers är närmast löjeväckande billigt, så ta chansen! :)
 

Jonas C

Medlem
Bokade faktiskt den biljetten häromdagen. Flyger den 8-10 April och betalade endast 641kr (bokning via Ticket.se). Däremot så är det väldigt svårt att få tag på priset om inte man känner för att flyga hem kl 6.45 på morgonen från Wien, så jag hade verkligen tur att hitta en biljett med avgång kl 12.55.
 

pep

Medlem
Godt spottet! Overnatning i Wien er temmelig dyrt. Men i sidste uge boede jeg nogle ekstradage på Vienna City Hostel for 21 euro per nat med morgenmad og fik en 4-mands stue helt alene. Det reneste sted hvor jeg nogensinde har boet!
 

Lindberg

Medlem
Flott! Jag var precis på jakt efter en resa till Wien. Nu skall vi se bara om det går att kombinera med en lite tur på Blå Tåget mellan Gbg och Sthlm med :)
 

Timotey

Medlem
Gillar dessa billiga Europa dealer skarpt fler av dessa. Synd bara att man inte kan flyga över dagen.
 

jurgenb

Medlem
Intressant att jag inte ens får upp Wien som ett val efter att ha tryck på promon för just Wien för priset som tråden handlar om..

Screen Shot 2013-03-25 at 08.40.46.png
 

jurgenb

Medlem
Dock var ju flighterna inte så roliga för lägsta pris (som vanligt) men för 981kr t/r har man ganska trevliga flygtider däremot!
 
Toppen