Tommy Palomäki
Medlem
Hej,
jag vet att ni är så himla duktiga så jag är helt hundra säker att får hjälp av er för att välja seat för min resa till Istanbul.
Jag har försökt söka resan på LH hemsida men får ingenting fram. Bara information att "Unfortunately, we could not find an active reservation under the booking code you entered. Please note that only Amadeus reservation system booking codes can be retrieved and that a valid booking code contains six alpha-numeric characters."
På Turkish egen hemsida får jag fram informationen att "We apologize for the inconvenience."
Jag jag kollar på CheckMyTrip då får jag upp bokningen samt två olika bokningsreferense. Den ena är 2WF... och den andra SSC.... Den som börjar med 2WF är kanske Amadeus PNR och SSC på Turkish PNR.
Alltså frågan är. Måste jag ringa till TK för att få seating eller kan SAS EBG service hjälpa mig?
//Tommy
PS: Resan är bokat via resebyrå...
jag vet att ni är så himla duktiga så jag är helt hundra säker att får hjälp av er för att välja seat för min resa till Istanbul.
Jag har försökt söka resan på LH hemsida men får ingenting fram. Bara information att "Unfortunately, we could not find an active reservation under the booking code you entered. Please note that only Amadeus reservation system booking codes can be retrieved and that a valid booking code contains six alpha-numeric characters."
På Turkish egen hemsida får jag fram informationen att "We apologize for the inconvenience."
Jag jag kollar på CheckMyTrip då får jag upp bokningen samt två olika bokningsreferense. Den ena är 2WF... och den andra SSC.... Den som börjar med 2WF är kanske Amadeus PNR och SSC på Turkish PNR.
Alltså frågan är. Måste jag ringa till TK för att få seating eller kan SAS EBG service hjälpa mig?
//Tommy
PS: Resan är bokat via resebyrå...