Senaste nytt

[Economy] Air France Stockholm-Miami ToR 3.995 SEK i maj-juni

lephantome

Medlem
This week's WOW destination is:
Miami for 3995:-
Wooow, what an amazing fare!

The WOW is your weekly price offer to a dream destination at a fare you've never seen before.

Want to know more about the WOW, go to airfrance.se





Fare conditions
Return fares are from Stockholm and include taxes and booking fee. Prices are subject to availability and currency fluctuations. Sales period: 20/03/2013 - 22/03/2013. Travel period: 20/05/2013 - 20/06/2013. Travel must be completed by 20/06/2013. This fare is not available on all flights. Visit our website for more information.
 
Skärmavbild 2013-03-20 kl. 13.49.41.jpg
 

GOTATH

Medlem
Wild on Wednesday
WOW !
Wild On Wednesday
Receive our offers by e-mail Subscribe to our newsletter
1 weekday, 1 destination, 1 price

The WOW is your weekly price offer to a dream destination at a fare you´ve never seen before!

Every other Wednesday you will find a destination at an incredible fare published here. The destination is a surprise that we reveal early in the day. The discount to the destination can be as high as 40% on the lowest available fare (excluding our regular promotions).

Of course, at this fare, seats are limited and the selling period is restricted to just three days, from Wednesday to Friday. Before you plan your next holiday, wait until a “WOW day” to see whether or not you get an unbeatable bargain!

Bra pris tycker jag!
 

Palazzi

Medlem
Kul överraskning för de som bokat med Norwegian:p

Långväga för 3.995kr är verkligen bra med ett bolag som AF.

PS. Kommer detta erbjudande varje onsdag? Då måste jag helt missat det....
 

Dr. Miles

Expert
Fare basis: RLPRSE
Bokningsklass: R
Min/Max stay: stanna natten mellan lördag och söndag / 3 månader
Gäller för utresa: melaln 2013-MAY-20 och 2013-JUN-20
Stopover: Nej
Återbetalning: Nej
Ändring: Nej

Air France R klass ger 100% miles till Delta Skymiles

Man kan också flyga med Delta flight mellan Stockholm-New York.

http://www.businessclass.se/skyteam...hn-f-kennedy-intl-new-york-united-states.html
Fr o m 2013-JUN-01 opererar Delta igen sommarsäsongstrafik mellan New York/JFK - Stockholm/ARN.
Den här gången opererar de med Boeing B757-200 istället av tidigare Boeing B767.

1234567
DL202
New York/JFK 17:10 - Stockholm/ARN 07:45+1 752

1234567
DL203
Stockholm/ARN 10:15 - New York/JFK 13:05 752​

(Källa: Airlineroute.net)
 

NyfikenGrau

Medlem
Billigt som f-n men jag skulle då inte byta juni i Sverige mot Florida i regnperiod. Bara tvungen att påpeka det eftersom jag inte kan åka själv :p
 

lephantome

Medlem
Jag tror att det är en ny kampanj med återkommande onsdags erbjudanden, jag fick den första på mail idag
Onekligen bra pris
 

Swisser

Medlem
Palazzi,
Det stämmer detta erbjudande kommer varje onsdag och måste bokas samma dag. Jag har fått erbjudandet de senaste 3-4 veckorna.
 

flapps

Medlem
Billigt som f-n men jag skulle då inte byta juni i Sverige mot Florida i regnperiod. Bara tvungen att påpeka det eftersom jag inte kan åka själv :p

Då tar jag en resa till Miami för dig istället :) Bokade hela familjen idag för 4.600 pp... Upperdeck Rad 65 :)
Trevligt att man fick FB Gold i samma veva...

/flapps
 
Toppen