Senaste nytt

Kastrup, överlämnande av brev

pt98ssy

Medlem
Jo, det är så att jag har en liten knepig situation att lösa. Det är så att jag har en kompis som behöver få ett brev av mig innan han flyger till ORD imorgon 15.30 från CPH. kruxet är att jag flyger till IAD klockan 12.20 från samma flygplats och vi kommer inte att vara på flygplatsen samtidigt. Finns det något sätt att få fram brevet till honom på flygplatsen?
 

Agö

Medlem
Jo, det är så att jag har en liten knepig situation att lösa. Det är så att jag har en kompis som behöver få ett brev av mig innan han flyger till ORD imorgon 15.30 från CPH. kruxet är att jag flyger till IAD klockan 12.20 från samma flygplats och vi kommer inte att vara på flygplatsen samtidigt. Finns det något sätt att få fram brevet till honom på flygplatsen?

Kanske kan snacka med personalen i SAS-loungen? Om ni inte har tillgång, kanske receptionen kan hålla brevet?
 

pt98ssy

Medlem
Jo, loungen är ett alternativ jag har tänkt på. Hur menar du med receptionen? Grejen är att det är loungebiljetter, för han åker ekonomi till ORD. Jag själv har business class (Z) till IAD, vilket jag förutsätter ger mig tillgång till loungen.
 

Chrille

Medlem
Jo, loungen är ett alternativ jag har tänkt på. Hur menar du med receptionen? Grejen är att det är loungebiljetter, för han åker ekonomi till ORD. Jag själv har business class (Z) till IAD, vilket jag förutsätter ger mig tillgång till loungen.
Ja, men då måste det funka att lämna kuvertet i lounge-receptionen.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Jag försökte få personalen i incheckningen att hålla i ett pass en gång. De tvärvägrade. Så det kan bli tvärstopp även i loungen...
 

MarcusC

Medlem
Jag tror ändå loungen är enklast...

Alternativt kanske testa med ex vis info disk eller dylikt? Vissa flygplatser har ju även kodade förvaringsskåp, vet dock ej om det finns på Kastrup?
 
Toppen