Senaste nytt

VIP inbjudan till invigningen av "Hall of Plane - The parts of flying" 19/3 15:00 GOT

mry

Medlem
Jag ska flyga från landvetter 17:40 på tisdagen den 19/3.. man kanske ska gå på detta med då...

Min flight är förvisso inrikes till LLA via ARN då men antar att man får komma in på utrikes för att se detta fast man inte ska flyga utrikes?
 
Last edited:
Hej,

Det är inga problem så länge du anmäler dig med kontaktuppgifter. Alla besökare kommer att eskorteras in via säkerhetskontrollen in till utrikes.

- Fredrik

Jag ska flyga från landvetter 17:40 på tisdagen den 19/3.. man kanske ska gå på detta med då...

Min flight är förvisso inrikes till LLA via ARN då men antar att man får komma in på utrikes för att se detta fast man inte ska flyga utrikes?
 

David

Medlem
Jätteskoj med en aktivitet på Landvetter! Tyvärr så har jag ett möte bokat under eftermiddagen som inte går att flytta. Bättre lycka nästa gång.
 

Ubbe

Medlem
Jätteskoj med en aktivitet på Landvetter! Tyvärr så har jag ett möte bokat under eftermiddagen som inte går att flytta. Bättre lycka nästa gång.

samma här men lägre på prioriterings accepten på mötet och helt plötsligt är jag fri....
 
Last edited:
Toppen