Senaste nytt

LGA (La Guardia) United First Class, Star Alliance Gold, inrikes - vilken lounge?

Ikaros

Medlem
Hej! Om man flyger inrikes med United i First Class och är *A Gold, vilken lounge (on någon) är att rekommendera? Tacksam för tips då jag aldrig besökt den flygplatsen och att dömna av det jag hittade på nätet verkade det inte vara nåt speciellt att hänga i julgranen.
 

agehall

Medlem
Den första bästa du hittar. Amerikanska inrikeslounger är ungefär lika dåliga allihop, oavsett flygplats.

edit: Ska tillägga att det faktum att du flyger F spelar ingen roll. Det är *G (så länge det inte är UAMP eller USDM) som gör att du kommer in, oavsett hur du reser.
 

Roger J

Medlem
Ligger inte Uniteds lounge innan security? Så skulle säga att US Airways-loungen borde vara smartast. Var länge sedan jag var där dock.
 

Senator

Moderator
Ikaros, det här är en fråga som man ganska enkelt kan ta reda på United.com :p Jag skämtar bara med dig, men faktisk är United.com ganska innehållsrik och enkel att navigera.

New York, NY (LGA - LaGuardia)
United Club Concourse C, outside corridor behind Ticket Counter
Monday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
Tuesday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
Wednesday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
Thursday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
Friday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
Saturday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
Sunday- 5:00 a.m. - 8:30 p.m.
Conference Room
Wine Service

https://www.united.com/web/en-US/content/travel/airport/lounge/locations/default.aspx

Star Alliance hemsida är också bra för detta:
Browse and find airport lounges - Star Alliance

Jag blir lite osäker på om detta är den f.d. United eller Continental loungen. Jag hoppas det är United då den f.d. CO låg innan säkerheten och var rätt trött :) US Airways har också en ganska stor lounge du kan använda.
 
Toppen