Senaste nytt

Poäng från rum21?

Jag hoppade på en av luckorna i julkalendern där det var dubbla extrapoäng hos rum21.se, men poängen av uteblivit.
Har mailat med kundservice (PlanB) men har nu helt slutat få svar därifrån trots att jag två gånger har mailat och frågat om status på ärendet.

Någon annan som har samma problem?


/Ola
 

Vaniljvodka

Medlem
Jag hoppade på en av luckorna i julkalendern där det var dubbla extrapoäng hos rum21.se, men poängen av uteblivit.
Har mailat med kundservice (PlanB) men har nu helt slutat få svar därifrån trots att jag två gånger har mailat och frågat om status på ärendet.

Någon annan som har samma problem?


/Ola

Jag handlade också därifrån innan jul, men jag fick en klumpsumma med webshopping-poäng på kontot (handlade julklappar från typ fyra olika ställen) för några veckor sen och tog för givet att allt skulle vara med där. Har dock inte koll på exakt hur mycket jag skulle få så det är ju inte omöjligt att de missat mig med.

Första gången jag handlar via webshoppen - ska man alltså orka hålla reda på hur mycket poäng man förväntas få? Jobbigt...
 

Vaniljvodka

Medlem
Tack Ola. Ser nu att jag fått från alla ställen utom just Rum 21. Har du en mailadress till kundtjänst?

Glöm det, såg att man kan fylla i formulär på sidan.
 
Vad ska man göra om poängen inte kommer och dom inte heller svarar på mail?
Ringa Eurobonus kundtjänst?

Det är ju ändå 6500 poäng det handlar om?
 

Vaniljvodka

Medlem
Märkligt. Jag fick svar hyfsat omgående och skickade in en kopia på kvittot och fick sen detta:

"Hej Vaniljvodka!

Tack för att du skickade orderbekräftelsen så omgående. Vi kan nu påbörja den tekniska undersökningen av ditt inköp. Tyvärr kan undersökningen ta flera veckor men vi kommer självfallet att hålla dig underättad under tiden samt ge besked så fort vi har fått bekräftelse från butiken.

Har du frågor under tiden hör gärna av dig igen. Vi hoppas att du fortsätter att utnyttja de fina erbjudanden som finns på SAS EuroBonus Webshopping Portal.

Vänliga hälsningar,

Cathrin
SAS EuroBonus Webshopping Portal Kundservice"

Det här är mailen jag haft kontakt med support@eboutique.viapreference.com.
 

jumbooze

Medlem
Jag väntar bara på 300 poäng och jag mailar men de får inte mina mail och "Cathrin" återkommer och "påminner" mig att skicka in och jag skickar om och om igen men något "hackar". Jag har nu lagt ner min RUM21 då jag inte pallar jaga mer...
 
Märkligt. Jag fick svar hyfsat omgående och skickade in en kopia på kvittot och fick sen detta:

"Hej Vaniljvodka!

Tack för att du skickade orderbekräftelsen så omgående. Vi kan nu påbörja den tekniska undersökningen av ditt inköp. Tyvärr kan undersökningen ta flera veckor men vi kommer självfallet att hålla dig underättad under tiden samt ge besked så fort vi har fått bekräftelse från butiken.

Ja den har jag också fått. För 1,5 månad sen. Därefter radiotystnad.


/Ola
 
Vid något tillfälle när mina poäng inte har registrerats direkt varpå jag kontaktat kundtjänst så har poäng gått direkt in på mitt EB-konto utan att synas på webshopping.flysas.com.
 
Toppen