Senaste nytt

Byta sittplats på TAM?

Totopez

Medlem
Mina svärföräldrar ska flyga med TAM från LHR till Sao Paolo imorgon. Eco, bokning genom Tematesor...

Är hemma hos dem nu och skulle hjälpa till och kolla seating. Konstigt nog är de inte seatade tillsammans på vägen över utan sitter på olika rader. Loggade in hos TAM, där gick det inte att få upp resan alls. Hos Lufthansa hittade jag bokningen, men det gick inte att ändra platser.

Svärföräldrarna som är mellan 66 och 72 är inte jättesugna på en 11-timmars flight i eco utan att sitta ihop.

Så frågan är, hur göra? Kan incheckningspersonalen på Arlanda ändra seating på JJ-flyget? Eller måste de vänta till LHR?
Kan någon kolla hur det ser ut på JJ8085 imorgon? Fullt eller inte?

Hjälp!
 
Mina svärföräldrar ska flyga med TAM från LHR till Sao Paolo imorgon. Eco, bokning genom Tematesor...

Är hemma hos dem nu och skulle hjälpa till och kolla seating. Konstigt nog är de inte seatade tillsammans på vägen över utan sitter på olika rader. Loggade in hos TAM, där gick det inte att få upp resan alls. Hos Lufthansa hittade jag bokningen, men det gick inte att ändra platser.

Svärföräldrarna som är mellan 66 och 72 är inte jättesugna på en 11-timmars flight i eco utan att sitta ihop.

Så frågan är, hur göra? Kan incheckningspersonalen på Arlanda ändra seating på JJ-flyget? Eller måste de vänta till LHR?
Kan någon kolla hur det ser ut på JJ8085 imorgon? Fullt eller inte?

Hjälp!

Pröva ring TAM: 020-1203138
Uppge bokningsreferens så bör det gå att välja säte.
 

tomle

Medlem
TAM 773 i economy är helt ok, längst bak är config 2-4-2 så kolla om de kan få platser där. Eluttag finns vid varje plats liksom personal TV. Maten är ok.
Andreas har rätt, ring TAM, de kan fixa säten (dock inte emergency exit).
 

Totopez

Medlem
Tack för hjälpen. Jag gjorde som Andreas föreslog och ringde TAM. Inga problem att byta platser så de fick sitta bredvid varandra.
 
Toppen