Senaste nytt

Hur går det med planering av 5:e Göteborgsträff vid TUR mässa 2013?

Dr. Miles

Expert
Jag kommer ihåg att någon nämnde om nästa inofficiell BC.se Göteborgträff någon gång under TUR mässan 2013 (22-24 mars).

Finns det med planering? Har ni kommit fram datum och plats?
 

Ubbe

Medlem
Lås kvällen 22/3 för en göteborgsträff. Jag får jobba mer på temat under veckan och återkommer med mer info om hur jag tänker. Får se vad jag får ihop och om jag kan fixa några extra deals för deltagare. Vi hörs i denna tråden i veckan som kommer om det blir något. Skicka gärna PM med förslag eller färdiga lösningar.
 

agehall

Medlem
Det skulle faktiskt kunna passa rätt bra. Är jag hemma kanske en kund i gbg behöver lite hjälp den veckan...
 

henrik l

Medlem
Konkretisera planerna "subito":D Har funderat på en middag med mitt ordenssällskap nästa fredag och då känns de inte helt korrekt att även vara iväg fredagen därpå. Men där emot kan argumentet hemma funka att: "Jag hoppar middagen nästa fredag, för jag så hemskt gärna vill träffa mina galna frequent flyer vänner fredagen därpå". Viss förståelse har upparbetas med tanke att hela familjen ska till NYC med BA F på Kristi flygare pga insikter som upparbetats via frequent flyer vännerna här:D
 

David

Medlem
Det har skrivits om det tidigare och det togs även upp på senaste träffen i Göteborg och det är någon form av föreläsning, utbildning, workshop kring t.ex. ITA Matrix eller liknande. Det erbjöds även lokal i princip ett stenkast från mässan av Martin Andersson. Detta vore kanske något att försöka få med på schemat.
 
Toppen