Senaste nytt

Lounge-hopping med Priority pass!?

hisingen

Medlem
Funkar det att göra lite lounge-hopping med PP(fria inträden) kort o gott?

Till exempel i Beijing finns det 2 olika aktörer med tillgängliga lounger i den terminalen som jag snart hamnar i och funkar det där?

Ett annat exempel är ju BKK med ett helt gäng av Louis Tavern... hur ställer sig PP och/eller Louis Tavern till om man byter ställe vid några timmars transfer? här är det ju dessutom max stay på 2 timmar.

Har letat både här och där om info men funnit nada tyvärr.
 

peli11

Medlem
Jag har vid en lång mellanlandning i BKK prövat tre olika Louis Tavern utan problem med mitt PP-kort! Så lounge-hoppa på!
 

hisingen

Medlem
Tackar för dom "rätta" svaren :) Då kan jag fortsätta boka lite extra timmars transfer som jag gillar skarpt på dom flesta flygplatserna.

Tappade TG-guldet för dryga månaden sen och behövde nåt tills slutet på året då det skall vara tillbaka!
 

Dr. Miles

Expert
Ett annat exempel är ju BKK med ett helt gäng av Louis Tavern... hur ställer sig PP och/eller Louis Tavern till om man byter ställe vid några timmars transfer? här är det ju dessutom max stay på 2 timmar.

Enda Louis Tavern lounge som är bra på Bangkok Suvarnabhumi, är den som ligger i G piren. (Det finns en liten och en stor i G piren dock)
Andra Louis Tavern lounger är relativt små och i vissa tidpunkter är de smockfulla.

Louis Tavern CIP Lounge, Bangkok G-piren

Om du har tid kan du spela minigolf i loungen.
12803d1358223947-spontan-tur-till-burma-sydafrika-img_9093.jpg

(Foto: Jacob)
 
Toppen